SSP traži da se poprave pokretne sepenice na užičkoj železničkoj stanici, ali i da ona radi duže, a ne samo do 20:00 časova, što je sada slučaj.

Gradski odbor SSP traži popravku pokretnih stepenica, koje odavno ne rade, ali i da stanica radi od 0 do 24 časa, a ne kao sada do 20:00 časova. „Da bi putnik natovaren koferima došao do peronske platforme i ušao u voz na užičkoj železničkoj stanici treba da pređe prepreke, u vidu tri nivoa stepenica, od ulice do salter sale, pa do prvog nivoa i na kraju do platforme, što je za neke naše sugrađane skoro neizvodljivo jer i bez opterećenja izgubite dah.


Prateće pokretne stepenice ne rade već dve godine i niko ih ne popravlja, a i što bi „pošto će se jednom opet pokvariti“ , kako nam je u neformalnom razgovoru rečeno. Rampa pored stacionarnih, da se bar po njoj vuku koferi nikada nije ni postojala, niti je u planu jer „imaju“ pokretne, to što ne rade godinama nikog ne zanima, kao što ih ne zanimaju ni putnici“, navedeno je u saopštenju GrO SSP Užice.

Oni podsećaju i da šalter sala ne radi posle 20:00 časova „iz bezbednosnih razloga, jer na stanici ne postoji ni noćni čuvar poslednih deset godina. Tako da ako putujete, prepušteni ste sami sebi i vučete preteške kofere od nivoa do nivo, moleći vam neko od sapatnika pomogne, što je za naše starije sugrađane ili porodice sa decom spakovane za more skoro nemoguća misija, uz napomenu da kartu kupute dan ranije ako idete večernjim ili noćnim polascima“.

U SSP smatraju da je takav odnos prema građanima nekorektan i zahtevaju od nadležnih da šalter sala radi od 0 do 24 časa, jer to zaslužuju korisnici usluga koji prevoz plaćaju.


„Takav odnos prema putnicima, zahvaljujući čijim novcem zaposleni primaju platu je apsolutno neprihvatljiv, ponižavajući i anticivilizacijski i zato tražimo od nadležnih da se pokretne stepenice odmah stave u funkciju i da se omogući rad šalter sale od 0-24, jer ako država ima para da iz budžeta svih građana plaća hiljade autobusa i obezbeđuje besplatan prevoz za kontramiting vlasti u Beogradu, može i putnicima železnice, slobodnim građanima Srbije, da pružu osnovni i elementarni nivo usluge“, navedeno je u saopštenju GrO SSP Užice.

Prekid železničkog saobraćaja

Ovoj informaciji dodajmo, da je u selima požeške opštine nevreme pričinilo veliku štetu, kao što je to nedavno bilo u jednom broju sela užičke opštine. U Glumču su evakuisane dve žene. Na snazi je vanredna situacija.

Zbog loših vremenskih uslova u prekidu je železnički saobraćaj na deonici barske pruge između stanica Kalenić i Požega, pošto je velika količina vode na više mesta preplavila prugu.

Zgrada stanice u Užicu rekonstruisana 2019. godine (Foto: Arhiva UžiceMedia)

Zgrada železničke stanice u Užicu je izgrađena 1977. godine, a tokom 2019. godine je rekonstrisana, dobila je novi izgled i novi krov koji je godinama prokišnjavao zbog dotrajalosti.

Najnovije informacije o redu vožnje i drugim aktivnostima na stranici Železnica Srbije, o požeškim lokomotivama i mokrogorskoj Nostalgiji, više iz tekstova UžiceMedia.

- Advertisement -