5.7 C
Užice
четвртак, април 25, 2024
Naslovna Ključne reči LOKALNI MEDIJI

Ključna reč: LOKALNI MEDIJI

GRAD UŽICE Raspisani konkursi za medije, mlade, OCD

Grad Užice raspisao je ovih dana konkurse za sufinansiranje projekata za proizvodnju medijskih sadržaja, projekte za omladinu, OCD i druge. Za medije opredeljeno 19 miliona dinara iz gradskog budžeta.

OBIČNI I USPEŠNI LJUDI Zaslužuju prostor u medijima

Obični i uspešni ljudi, treba da su u centru pažnje medija, kažu građani Užica u anketi koju smo sproveli tokom minule jeseni. Najveći broj ispitanika se opredelio za rubrike u kojima bi dominantni bili obični i uspešni, jer misle da bi na taj način mogli da zainteresujemo više ljudi i da ubuduće imamo više pratilaca, kako na portalu, tako i na ostalim društvenim mrežama.

BOBAN TOMIĆ Nikada više medija, a manje programa

Boban Tomić, direktor Visoke škole za komunikacije, kaže da lokalni mediji nemaju kadrove, da su na "biološkom minimumu" kada su svi resursi u pitanju."E sad, po nekim podacima o obimu poslovanja nekih medija vidimo da oni imaju dovoljno novca u godišnjim prihodima ali da ipak nema ulaganja u kvalitet. To ja ne opravdavam i ne podržavam."

ANKETA UŽICE Koliko se veruje medijima

Anketa je jedan od načina da saznamo kakvo je mišljenje građana, način na koji im se možemo približiti, plasirati u medijima teme koje bi voleli da čitaju, slušaju ili gledaju.A Užičani žele više informacija iz kulture, sporta , manje crne hronike. Žele više uspešnih priča građana iz lokalne zajednice.

ANKETA Kako poboljšati informisanje u lokalnoj zajednici

Anketa je namenjena poboljšanju informisanja u zajednici i potrebama razvoja lokalnih medija. Pozivamo vas da na taj način učestvujete u kreiranju našeg sadržaja, da ukažete na teme koje Vas najviše zanimaju, kako bi upravo njima posvetili više pažnje.

PREDRAG RAVA Ima građana koji žele dobar program

Predrag Rava, novinar govori za UžiceMedia o pismenosti u lokalnim medijima, njihovom značaju. "Medijski pismena osoba treba da ima sposobnost da analizira, vrednuje i kreira poruke posredstvom medija. Pre svega, da ima kritičko mišljenje o društvu u kom živi, jer tako će lakše prepoznati i loš medijski program. Nije onda teško odgovoriti kome odgovara medijska nepismenost."

MILJAN PAUNOVIĆ Verujem da će sve doći na svoje mesto

Miljan Paunović, novinar, smatra da dobar portal treba u prvom redu da ima novinare, proverene izvore, sagovornike. "Proteklih godina sam posebno obazriv kada pročitam bilo koju novu vest, jer i sami vidite da na primer uticajni mediji objave da je neko preminuo, a onda se taj čovek javi i kaže da nije."

DRAGANA BJELICA Mediji koji krše pravila se prepoznaju

Dragana Bjelica, novinarka, govori za Užicemedija o pismenost u lokalnim medijima i važnosti opstanka lokalnih medija. Smatra da su profesionalni lokalni mediji danas preko potrebni. "Njihovo postojanje je i mera kvaliteta života ljudi u tim sredinama".

Jovanka Stefanović Stanojević: Manje znaš, manje pitaš

Jovanka Stefanović Stanojevića, novinarka, govori o značaju lokalnih medija, pismenosti, i smatra da je kadrovski dobro popunjena redakcija uslov za profesionalni rad medija, jer "neznanje, neupućenost, nedostatak volje za pripremom teme, kao elementi novinarske nepismenosti, odlična su podloga za kreiranje senzacionalističkih rubrika, koje u velikom broju slučajeva kasnije postaju manir rada jer donose kakvu - takvu, nešto bolju zaradu od uobičajen".

ZNANJEM DO ISTINE Da li novinar mora da zna sve?

Znanjem do istine, profesionalnošću svakako, ali kako u današnjim uslovima? Gde je sve obezvređeno, gde se o osnovnim stvarima ne vodi računa, gde je samo važno biti najčitaniji, najlajkovaniji, a na koji način, to izgleda više nikoga ne zanima. Novinari su neplaćeni, sve više je neobrazovanih, partijskih poslušnika u redakcijama, a pojam pismenosti i standrada na lestiveici drži sigurno poslednje mesto.
- Advertisement -
2,036FanovaLajkuj
996PratilacaZaprati
19PretplatniciPretplatite se

POPULARNO

NAJNOVIJE