Naslovna Ključne reči MEDIJSKA STRATEGIJA

Ključna reč: MEDIJSKA STRATEGIJA

Rade Marković, novinar NOVAC I KADAR DIKTIRAJU KVALITET MEDIJA, PA I...

- Potreba za lokalnim medijima je danas izuzetno velika ali ne za ovakvim medijima kakvi su trenutno, - kaže novinar Rade Marković iz Požege.

USVOJEN AKCIONI PLAN ZA MEDIJSKU STRATEGIJU Hoće li biti pomaka za...

Cilj je unapređenje sistema javnog informisanja koji garantuje slobodu izražavanja, slobodu medija, bezbednost novinara, medijski pluralizam, razvijeno medijsko tržište i osnaženu medijsku profesiju. A koliko se zakasnilo, pokazaće vreme, jer su srpski mediji, posebno lokalni, u prilično teškom stanju.

DANICA GUDURIĆ, NOVINARKA Bez ekonomske održivosti, nema profesionalnosti lokalnih medija

- Novinarstvom se poslednjih godina bave svi. Nekako je postalo nepisano pravilo da novinar može da bude svako , pa ako nemaš drugi posao možeš da budeš novinar. Sve je manje obrazovanih novinar , sve više posebno na lokalu, političkih novinara, novinara koji podržavaju određenu političku opciju, a takvi su im i tekstovi gde se jasno vidi kome pripadaju, - kaže za UžiceMedia Danica Gudurić, novinarka iz Priboja.

DRAGANA BJELICA, NOVINARKA Vlasnik, urednik i država određuju stepen lokalnog novinarstva

- Vredelo bi da medijska zajednica napravi plan podsticaja lokalnog informativnog novinarstva, kritičkog izveštavanja o radu gradskih i opštinskih vlasti i službi, sudova... za koje bi podsticaje izdvojila država, - kaže novinarka Dragana Bjelica.

ALEM ROVČANIN Izuzetno je težak posao novinara u lokalnim medijima

- Relativno male sredine i ljudi koje poznajemo nekada mogu da budu i olakšavajuće, ali vrlo često i otežavajuće okolnosti. Novinari su dosta manje plaćeni jer rade za jedan medij, a skoro svi su upućeni na lokalne budžete, - ističe Alem Rovčanin, vlasnik portala PP media iz Prijepolja.

MIRJANA RANKOVIĆ LUKOVIĆ, NOVINARKA Teško je istrajati na putu profesionalizma

- Biti profesionalan nije nimalo lako, a znam da su se novinari od vajkada susretali sa situacijama koje su i po njihov život bile kritične na ovaj ili onaj način; životno, ili profesionalno. Ali, ako odabereš taj poziv... Trebalo bi ostati veran samom sebi. Čak i ako su pritisci veliki, kaže Mirjana Ranković Luković, novinarka portala „Zlatibor pres“.

TAMARA FILIPOVIĆ STEVANOVIĆ Fer i transparentno medijsko tržište-preduslov za profesionalizam

- Problema je mnogo i svi ti problemi su jako dobro mapirani u novoj Medijskoj strategiji koja je usvojena u januaru ove godine. Ukoliko budemo sproveli te aktivnosti iz Strategije na način koji je opisan u tom dokumentu i te pretočimo u zakone, ali i praksu, veći deo ovih problema biće rešen, - kaže Tamara Filipović Stevanović, generalna sekretakra NUNS.

KULTURA DIJALOGA: Vrednosni sistem bez iskrenosti, poštovanja i uvažavanja sagovornika

Lokalni mediji uvek su bili ostrvca slobode i vodili računa o kulturi dijaloga. Zato su između ostalog i u ovako jadnom stanju osuđeni na propast jer ne mogu da se izbore sa prostaklukom raznih vrsta. Kako drugačije objasniti činjenicu da u njima najpre „strada“ kulturna rubrika.

MEDIJSKA KOALICIJA: NEPRIHVATLJIVE IZMENE NACRTA MEDIJSKE STRATEGIJE

Za novinarska i medijska udruženja apsolutno su neprihvatljive izmene Nacrta Medijske strategije, kao i način na koji su one uključene u radni dokument. Smatramo da je Vlada Srbije time dovela u pitanje višemesečni rad medijskih eksperata u Radnoj grupi koja je pripremila ovaj akt.

OČEKIVANJA Iz Medijske strategije da proisteknu kvalitetne zakonske izmene

Predstavnici lokalnih medija kritikovali primenu koncepta projektnog sufinansiranja medijskih sadržaja, na okruglom stolu u Čačku, tražili da ono bude transparentno i upozorili da je ugrožen njihov opstanak.
- Advertisement -
1,726FanovaLajkuj
748PratilacaZaprati
15PretplatniciPretplatite se

POPULARNO

NAJNOVIJE