Avantura počinje ovde! – Ovogodišnji je slogan 45. Međunarodnog sajma turizma u Beogradu, koji će pored brojnih država svoju turističku ponudu predstaviti i turistički poslenici iz užičkog kraja. Prvi put na Sajmu turizma nastupaju Kambodža, Ekvador, Sveta Lucija, Libija.

Međunarodni sajam turizma i ove godine će okupiti najznačajnije turističke agencije, udruženja i organizacije, hotele, turističke centre, transportne kompanije i međunarodni tur-operatori. Među njima je značajan broj turističih poslenika iz Užica, Bajine Bašte, Zlatibora, Tare, Zlatara, Mokre Gore i drugih sredina Zlatiborskog okruga i zapadne Srbije.

Zbog ekskluzivnih sajamskih cena, first minute ponude i paketa sa mnoštvom pogodnosti, Sajam turizma je za posetioce, putnike i turiste već dugi niz godina omiljeni godišnji orijentir za odabir aranžmana i destinacija, kao i sagledavanje svega što turistički sektor ima da ponudi.

Mokra Gora najbolje selo sveta, za plakat je korišćena slika Užičanke Jelene Tijanić Savić

Turizam ima značajan uticaj na ekonomiju i spada u snažne pokretače privrednog rasta i razvoja, stvarajući sinergiju između srodnih sektora i doprinoseći ukupnom prosperitetu zemlje.

Beogradski Sajam turizma, kao najposećeniji sajam turizma regiona i šire kroz veliki broj poslovnih gostiju i B2B aktivnosti, čini značajno tržište od nekoliko desetina miliona potencijalnih turista, navedeno je u press informaciji Međunarodnog sajma turizma.

Promocije popularnih i dostupnih aranžmana, privlačenje posetilaca i putnika ka novim destinacijama, ali i podsticanje ekonomske aktivnosti koje se odvijaju tokom sajamskih dana, reflektuju se potom na čitavu turističku godinu koja po pravilu biva obeležena aktuelnim Sajmom turizma.

Zemlja partner Sajma turizma 2024. je Republika Grčka, a ova saradnja doprineće daljem unapređenju turističkog prometa između dve zemlje. U paviljonu Nacionalne turističke organizacije Grčke, ubedljivo najtraženije destinacije za građane Srbije koji putuju u inostranstvo na letovanje, posetioce očekuju izlagači iz čitave zemlje, od regionalnih predstavnika, turističkih organizacija iz najpopularnijih grčkih destinacija, pa sve do profesionalnih udruženja.

Očekuju se jedinstvena tematska iskustva i proizvodi iz Grčke, obojeni dugom istorijom, gastronomijom, kao prilika za dodatno umrežavanje tokom sajma sa srodnim srpskim turističkim predstavnicima.

Banjska stena (Foto: N.T. Arhiva UM)

Prvi put na Međunaronom sajmu turizma nastupaju Kambodža, Ekvador, Sveta Lucija, Libija, a zemlje koje se vraćaju i ponovo će učestvovati su Indonezija, Kuba i Sao Tome i Principe.

Srbija će svoje turističke adute predstaviti u hali 4 Beogradskog sajma kroz nastupe Turističke organizacije Srbije (TOS), Turističke organizacije Beograda (TOB), Turistička organizacija Vojvodine (TOV) kao i mnogobrojnih lokalnih i regionalnih turističkih organizacija iz svih delova Srbije. U halama 1a i 1 zapažen nastup imaće Garancijski Fond AP Vojvodine i Pokrajinski sekretarijat za privredu i turizam.

Radno vreme Sajma turizma i Sajma HORECA-OPREMA je od četvrtka 22. do subote 24. februara od 10:00 do 19:00 časova i u nedelju 25. februara od 10:00 do 18:00 časova.

Cena pojedinačne ulaznice je 500 dinara, a parkinga za automobile 200 dinara po satu.

Predstoji leto pa zato: Avantura počinje ovde!

Vrnjačka Banja (Foto: N.T. Arhiva UžiceMedia)

Pogledajte i druge tekstove iz turizmaputopise i reportaže sa stranice Užicemedia.

- Advertisement -