3.1 C
Užice
четвртак, април 18, 2024
Naslovna Ključne reči LOKALNO A PROFESIONALNO

Ključna reč: LOKALNO A PROFESIONALNO

BOBAN TOMIĆ Nikada više medija, a manje programa

Boban Tomić, direktor Visoke škole za komunikacije, kaže da lokalni mediji nemaju kadrove, da su na "biološkom minimumu" kada su svi resursi u pitanju."E sad, po nekim podacima o obimu poslovanja nekih medija vidimo da oni imaju dovoljno novca u godišnjim prihodima ali da ipak nema ulaganja u kvalitet. To ja ne opravdavam i ne podržavam."

PREDRAG RAVA Ima građana koji žele dobar program

Predrag Rava, novinar govori za UžiceMedia o pismenosti u lokalnim medijima, njihovom značaju. "Medijski pismena osoba treba da ima sposobnost da analizira, vrednuje i kreira poruke posredstvom medija. Pre svega, da ima kritičko mišljenje o društvu u kom živi, jer tako će lakše prepoznati i loš medijski program. Nije onda teško odgovoriti kome odgovara medijska nepismenost."

MILJAN PAUNOVIĆ Verujem da će sve doći na svoje mesto

Miljan Paunović, novinar, smatra da dobar portal treba u prvom redu da ima novinare, proverene izvore, sagovornike. "Proteklih godina sam posebno obazriv kada pročitam bilo koju novu vest, jer i sami vidite da na primer uticajni mediji objave da je neko preminuo, a onda se taj čovek javi i kaže da nije."

DRAGANA BJELICA Mediji koji krše pravila se prepoznaju

Dragana Bjelica, novinarka, govori za Užicemedija o pismenost u lokalnim medijima i važnosti opstanka lokalnih medija. Smatra da su profesionalni lokalni mediji danas preko potrebni. "Njihovo postojanje je i mera kvaliteta života ljudi u tim sredinama".

ŽIVOJIN RAKOČEVIĆ Politička realnost kreira medijsku sliku

Živojin Rakočević, predsednik Udruženja novinara Srbije, smatra da je medijska pismetnost važna, a novinarska udruženja moraju brinuti o ovoj temi, kako bi se odbranio profesionalizam. "Pismenost je široki pojam koji znači da novinar "mora" znati sve. Tako ćete čuti da je neko: tehnološki nepismen, funkcionalno nepismen, internet nepismen... Tehnologija je omogućila da jedan čovek može sebe da proizvede u medij i da ima čitaoce, sledbenike i publiku."

Jovanka Stefanović Stanojević: Manje znaš, manje pitaš

Jovanka Stefanović Stanojevića, novinarka, govori o značaju lokalnih medija, pismenosti, i smatra da je kadrovski dobro popunjena redakcija uslov za profesionalni rad medija, jer "neznanje, neupućenost, nedostatak volje za pripremom teme, kao elementi novinarske nepismenosti, odlična su podloga za kreiranje senzacionalističkih rubrika, koje u velikom broju slučajeva kasnije postaju manir rada jer donose kakvu - takvu, nešto bolju zaradu od uobičajen".

MEDIJSKA PISMENOST Kao temelj intelektualnih sloboda

Medijska pismenost, gde je danas i na kom nivou, šta kažu definicije, a šta stvarnost?A lokalni mediji su u začaranom krugu (ne) profesionalizma.

ZNANJEM DO ISTINE Da li novinar mora da zna sve?

Znanjem do istine, profesionalnošću svakako, ali kako u današnjim uslovima? Gde je sve obezvređeno, gde se o osnovnim stvarima ne vodi računa, gde je samo važno biti najčitaniji, najlajkovaniji, a na koji način, to izgleda više nikoga ne zanima. Novinari su neplaćeni, sve više je neobrazovanih, partijskih poslušnika u redakcijama, a pojam pismenosti i standrada na lestiveici drži sigurno poslednje mesto.

SAVET ZA ŠTAMPU Nedopustivo objavljivanje uznemirujućih fotografija na naslovnim stranama

Savet za štampu najoštrije osuđuje odluke uredništva više dnevnih novina da na naslovim stranama objave potpuno neprimerene i veoma uznemirujuće fotografije zločina kriminalnog klana.

MEDIJSKI SADRŽAJI ZA MLADE Spoj mladosti i iskustva u lokalnim medijima

Šta je to što mlada publika želi da čita, na koji način i kroz koje kanale distribucije je neophodno plasirati informacije namenjene mladima, bile su teme radionice, kojoj su prisustvovali novinari iz više lokalnimh medija Srbije.
- Advertisement -
2,036FanovaLajkuj
996PratilacaZaprati
19PretplatniciPretplatite se

POPULARNO

NAJNOVIJE