– Kako situacija nalaže Štab za vanredne situacije je u stalnom zasedanju zajedno sa svim službama, javno-komunalnim preduzećima, ustanovama i u stalnom kontaktu sa zdravstvenim ustanovama, – navodi gradonačelnik Tihomir petković i dodaje:

-Dobra informacija jeste da u našem gradu i okrugu NEMA registrovanih osoba zaraženih virusom KOVID 19.

Ali ono što je loša vest i što zabrinjava jeste činjenica da veliki broj naših sugrađana, pre svega starijih lica, ne poštuje preporuke da je neophodno ostati u svojim domovima. To je bilo očigledno i tokom jučerašnjeg dana u našem gradu.

Kako je to pojava koja je bila i u ostalim gradovima u Srbiji, Vlada je izašla sa merama pre svega za ukidanje šaltera javnih institucija izuzev onih čije bi zatvaranje ugrozilo nesmetano funkcionisanje države u vreme vanrednog stanja.

Tihomir Petković, gradonačelnik Užica

Shodno tome, Gradski štab je doneo sledeće odluke:

1. Da se maksimalno redukuje rad javnih službi u cilju što manjeg broja dolazaka građana.

2. Da građani sve informacije mogu dobiti na telefon u kol centru Gradske uprave 592 448 u vremenu od 7.30 do 20.00 časova

3. Da se svi rokovi za konkurse koje je raspisao Grad Užice (energetska efikasnost, stambene zgrade, izdavaštvo, omladinska politika) pomeraju do okončanja vanrednog stanja.

4. Danas, u skladu sa Odlukom Vlade, prestaje rad šalterskih službi.

Takođe, obaveštavam građane da u ovom trenutku sve komunalne službe u gradu obavljaju svoje zadatke.

Podsetio bih građane na mere koje je na jučerašnjoj sednici usvojilo Gradsko veće:

  • radno vreme ugostiteljskih objekata je ograničeno od 08 do 20 časova, sa mogućnošću pojačavanja ograničenja
  • gradski javni prevoz je redukovan ukidanjem svih đačkih polazaka
  • zabranjeno je održavanje svih javnih skupova i manifestacija
  • privremeno zatvaranje javnih objekata kao što su gradski bazen sportska hala, stadioni

Još jednom želim da ukažem na ozbiljnost situacije i uputim molbu i apel našim sugrađanima da poštuju preporuke nadležnih državnih organa i stručnih službi kako bi posledice epidemije bile što manje, navedeno je u pisanoj izjavi gradonačelnika UžicaTihomira Petkovića.

Danas u gradu

Inače, danas je za razliku od jučerašnjega dana, mnogo manje Užičana na ulicama. Na našim fotografijama se može videti, da ni na najprometnijim mestima, Trgu partizana i glavnoj raskrsnici kod opštine nema mnogo ljudi na ulici. Manji red je ispred glavne apoteke u Dimitrija Tucovića.

Pogledajte našu galeriju:

U Zavodu za javno zdravlje Užice još dva broja za informacije u vezi sa koronavirusom. Građani Zlatiborskog okruga mogu pozvati i na telefone:

064 857 75 19 i 064 857 75 00

Pored navedenih pozive građani od pojave koronavirusa mogu upućivati i na: 064 857 75 07 i 060 857 75 19

Narodna biblioteka Užice, zbog situacije sa koronavirusom, privremeno obustavlja rad sa korisnicima na svim odeljenjima. Sve potrebne informacije korisnici mogu dobiti na telefon 031/514 578. A informacije oko radnog vremena narodna biblioteka Užice će blagovremeno postaviti na svoj sajt, Fejzbuk i Instagram.

Tim za pomoć najstarijim sugrađanima

Brojevi telefona za više informacija su 513 561 i 523 226.

Na Štabu za vanredne situacije osnovan je tim za pomoć najstarijim sugrađanima kao i kol centar u Crvenom krstu, koji će raditi od 08 do 20 časova svakog dana, gde će najstariji sugrađani, oni preko 65 godina starosti, moći da se obrate ako im je potrebna pomoć pri kupovini lekova ili namirnica, odnosno ako nemaju mogućnosti da to urade za njih njihovi najbliži, komšije i prijatelji.

Dragomir Ćitić, sekretar Crvenog krsta u Užicu ističe da je kol centar od jutros počeo da radi, da im se javljaju građani sa raznim zahtevima.

Dragomir Ćitić, sekretar Crvenog krsta Užice

 – Pravimo selekciju i sve ono što je za nas odmah preduzimamo korake oko toga, što nije za nas mi ljude upućujemo i dajemo im brojeve telefona gde mogu dobiti informacije. Potrebno je da sugrađani naprave spisak namirnica koje su im potrebne za sledeća tri dana i onda na osnovu tog spiska mi ćemo namirnice kupiti i odneti na lice mesta. Takođe, naglasio bih da mi nećemo pomagati populaciju stariju od 65 godina koji imaju svoju decu jer je ta populacija velika i ne bi mogli to da izdržimo, – navodi Ćitić.

– Oni se preko centra mogu obratiti za pružanje neophodne pomoći u vidu dostavljanja najpotrebnijih životnih namirnica i lekova koji će im preko volontera biti dostavljeni u toku dana. Takođe, tu mogu dobiti sve neophodne informacije. Starijim osobama na selu pomoć će pružati poverenici za mesne zajednice. Ovo važi za starije preko 65 godina koji u svom okruženju nemaju srodnike i prijatelje koji mogu da im pomognu.

Apelujemo na sve ljude koji su mlađi da pokažu solidarnost koju smo dugo godina imali u vanrednim situacijama, da pomognu našim najstarijim sugrađanima.

Trenutno imamo obučenih oko 50 volontera, a ako to ne bude dovoljno, postoje sugrađani koji su se javili i žele da pomognu u ovoj našoj akciji. Mislim da ćemo izaći u susret svim našim sugrađanima. Mi u Srbiji smo pokazali da smo stvarno human i odgovoran narod i mislim da ćemo to biti i ovog puta, mi smo human narod koji će sve ovo prevazići, – rekao je Ćitić.

U bankama, pojedinim prodajnim objektima, zaposleni koriste rukavice i maske. Preduzimaju se odgovarajuće sanitarne i bezbednosne mere. Nema gužvi. Redukovan je rad sa strankama u lokalnoj upravi.

Vojvođanska banka je svim korisnicima uputila obaveštenje:

Poštovani klijenti,

U novonastaloj situaciji, želimo da vas obavestimo da je Vojvođanska banka u potpunosti posvećena cilju da sačuva zdravlje svojih klijenta i svojih zaposlenih. Usled proglašene pandemije virusa COVID-19 i vanrednog stanja u našoj zemlji, kontinuirano pratimo preporuke zdravstvenih stručnjaka i državnih organa kako bismo blagovremeno reagovali i zajedno prevazišli teške trenutke koji su pred nama.

Banka je u tom cilju preduzela odgovarajuće sanitarne i bezbednosne mere. Nastojimo da sve filijale i biznis centre obezbedimo sa sredstvima za dezinfekciju ruku, dok naši zaposleni strogo poštuju sanitarne protokole koji se tiču dezinfekcije svih površina, minimiziranja fizičkog kontakta i čestog pranja i dezinfekcije ruku. Za zaposlene koji uslužuju klijente nastojimo da obezbedimo dovoljno maski i rukavica, dok će se svi bankomati redovno dezinfikovati.

Želimo da vas kao društveno odgovorna kompanija podsetimo na mogućnost korišćenja digitalnih kanala koji Vam omogućavaju da obavite potrebne transakcije bez odlaska u banku. Transakcije u okviru elektronskog bankarstva možete izvršiti uz nižu proviziju nego u filijali, a ovim putem vam skrećemo pažnju na sledeće pogodnosti:

  • Na raspolaganju vam je servis elektronskog bankarstva namenjen pravnim licima i preduzetnicima
  • Brzo i sigurno obavljajte platni promet u zemlji i inostranstvu
  • Pregled stanja i prometa po vašim računima
  • Realizacija dinarskih i deviznih plaćanja po povoljnim uslovima
  • Pristup aplikaciji je omogućen putem pametne kartice, USB ključa i/ili pomoću korisničkog imena i lozinke a sve detalje molimo da pogledate putem linka:

Instant plaćanja su vam na raspolaganju 24 sata dnevno u vidu platnog sistema za prenos novčanih sredstava u dinarima u domaćem platnom prometu. Više informacija možete pogledati putem linka. Takođe su Vam na raspolaganju sledeće poslovne platne kartice Vojvođanske banke o kojima se možete dodatno informisati putem linka:

  • DinaCard Poslovna kartica je namenjena svim pravnim licima koji imaju otvoren tekući račun u našoj banci uz mogućnost da se ovlasti neograničeni broj korisnika dodatnih kartica.
  • VISA Business Charge kartica Vam omogućava da obavljate sva plaćanja u zemlji i inostranstvu na svim prodajnim mestima sa oznakom Visa uz beskamatno kreditiranje do 30 dana, kao i da podižete gotovinu na bankomatima u našoj zemlji i inostranstvu.
  • VISA Business kartica Vam omogućava da obavljate sva plaćanja u zemlji i inostranstvu na svim prodajnim mestima sa oznakom Visa, kao i da podižete gotovinu na bankomatima u našoj zemlji i inostranstvu, pri čemu nema troškova izdavanja ni mesečnog održavanja.


Za sve dodatne informacije možete se obratiti svom ličnom bankaru ili pozvati naš Kontakt centra na broj telefona 0800 23 23 22.

Brinemo o Vašem zdravlju i preduzimamo sve mere predostrožnosti.
Odgovorni prema drugima i sebi.
Vaša Vojvođanska banka a.d. Novi Sad, OTP Grupa

Detaljnije o koronavirusu u Srbiji u tekstu Užicemedia.

- Advertisement -