Ova donacija omogućiće realizaciju projekta „Tu smo za vas“, koji je Savetovalište pokrenulo sa ciljem da ženama obolelim od raka dojke pruži psihosocijalnu podršku i tako ih osnaži tokom i nakon procesa lečenja.
Projekat „Tu smo za vas“ osnažiće žene Zlatiborskog okruga obolele od karcinoma dojke, dok će kroz aktivnosti sa njima, ali i njegovom medijskom promocijom, uticati i na lokalnu populaciju da prepozna značaj redovnih pregleda jer je rak dojke izlečiv u preko 90% slučajeva ukoliko se otkrije na vreme.
– Donacija kompanije Avon omogućila nam je da ženama sa dijagnozom raka dojke iz Zlatiborskog okruga obezbedimo da imaju zdravstvenu, informativnu, emotivnu, psihološku i psihoterapeutsku podršku. Projekat „Tu smo za vas“ će pomoći ženama da se ne osećaju samo kao pacijentkinje, već kao osobe koje su u životnoj krizi, ličnosti sa identitetom, emocijama i potrebama na koje možemo da odgovorimo i osnažimo ih ne samo da pobede bolest, već i da dugoročno promene navike i kvalitet života kako se bolest ne bi vratila. Zahvaljujem se kompaniji Avon što je prepoznala značaj našeg projekta. Uz ovu donaciju, program će moći u naredne dve godine da pruži potrebnu podršku ženama iz deset opština, a posebno u opštinama Užice, Prijepolje i Nova Varoš,– rekla je Slavica Simić, direktorka Savetovalištva za žene obelele od raka dojke „Jefimija.“
Sredstva za donaciju Savetovalištu prikupljena su u okviru Avon Akcije za borbu protiv raka dojke zahvaljujući svim saradnicima koji kupovinom proizvoda sa ružičastom vrpcom direktno podržavaju programe u okviru akcije.
– Svake godine skoro 4000 žena u Srbiji oboli od raka dojke i jasno je koliko su projekti koji ovim ženama pružaju podršku značajni. Bilo da podižemo svest o važnosti redovnih pregleda ili obezbeđujemo potrebnu opremu, neophodna sredstva za realizaciju projekata kao što je „Tu smo za vas”, krajnji cilj naše Akcije za borbu protiv raka dojke je jasan – da sve žene budu informisane i da im se omogući prava podrška. Zato želimo da ovakvi projekti, koji obolelim ženama i njihovim porodicama omogućavaju potrebnu pomoć u teškim životnim trenucima, zažive u celoj zemlji i dugoročno doprinesu poboljšanju zdravlja žena u Srbiji- istakla je Miroslava Marjanović Pavlović, direktorka kompanije Avon za Jadranski region.
Kompanija Avon se ove godine pridužila i globalnoj kampanji „Upali roze svetlo“ koja kroz informisanje o ovoj bolesti i značaju redovnih pregleda ostvaruje svoj cilj – da nijedna žena ne ostane u mraku kada je u pitanju rak dojke, da nijedna žena ne izgubi bitku sa ovim malignim oboljenjem zato što ga nije otkrila na vreme.