Veliki trgovinski lanci u Srbiji imali su 61 odsto veću prodaju robe široke potrošnje tokom treće nedelje marta u odnosu na istu sedmicu prošle godine, dok je četvrte nedelje marta prodaja povećana za 43 odsto, pokazalo je istraživanje agencije Nielsen danas objavljeno.

Maloprodajni lanci beleže rast prodaje nekih kategorija čak i više od 700 odsto.

Rast prodaje dugotrajnih namirnica bio je 101 odsto u trećoj nedelji marta u odnosu na isti period 2019. godine, prodaje proizvoda za zaštitu zdravlja 96,4 odsto, proizvoda za domaćinstvo 96 odsto, robe za bebe 80,9 osto, smrznutih proizvoda 67,5 odsto,a  proizvodi za ličnu zaštitu 59,6 odsto.

U kategriji hrane najveći rast prodaje beleže brašno sa 482 odsto i kvasac 224,4 odsto tokom treće nedelje marta, dok je prodaja ulja uvećana 168,1 odsto.

Prodaja sredstva za dezinfekciju povećana je 702,9 odsto, a toalet papir 261 odsto, saopštila je agencija Nielsen.

Detaljnije informacije o koronavirusu u tekstu Užicemedia.

- Advertisement -