Nada Radovanović iz Modriče iz BIH dobitnica je glavne nagrade u okviru Velike letnje nagradne igre koju su organizovali Turistička organizacija „Zlatibor“, uz podršku opštine Čajetina i Ministarstva turizma i omladine. Dodajmo, da je Zlatibor najposećenija domaća destinacija, ostvarneno preko 543.000 noćenja.
U finalnom izvlačenju izvučeno je 14 novih srećnih dobitnika vrednih nagrada, među kojima su bili vaučeri za besplatan boravak u zlatiborskim hotelima, poklon-vaučeri za korišćenje spa i wellness centara, večere u ekskluzivnim restoranima, kompleti ulaznica za zlatiborske atrakcije, kao i glavna nagrada – novi automobil marke Opel Corsa.
Nagradna igra je počela 15. jula i trajala do 30. avgusta 2024. godine. Učesnici su bili turisti koji su se prijavili na info centrima i info pultovima Turističke organizacije „Zlatibor“. Pravo na osvajanje preko 80 vrednih nagrada imali su samo gosti koji su tokom boravka na Zlatiboru bili prijavljeni u Centralni informacioni sistem E-turista.
Cilj nagradne igre je bio povećanje svesti o značaju kategorizacije smeštaja i vođenja uredne evidencije gostiju koji borave na Zlatiboru. Ovo je naročito važna tema kada je u pitanju smeštaj u domaćoj radinosti, tzv. privatni smeštaj.
Svedoci smo velikog broja nekategorisanih apartmana, vila, kuća za odmor koji se svakodnevno nude gostima Zlatibora. Ova nagradna igra je promovisala smeštaj koji je kategorisan po zakonu i pružila je benifite gostima koji odsedaju u registrovanim smeštajnim objektima, sa ciljem da privuče turiste da biraju isključivo kategorisane smeštajne objekte.
Nagradna igra je imala za cilj ne samo da pruži dodatnu vrednost gostima, već i da motiviše vlasnike smeštajnih objekata da se registruju i kategorizuju svoje objekte u skladu sa zakonom.
Na taj način, povećava se broj registrovanih smeštajnih kapaciteta, što doprinosi rastu turističkog prometa, boljoj kontroli i kvalitetu usluge na Zlatiboru.
Nagradnu igru su organizovali Turistička organizacija „Zlatibor“, uz podršku opštine Čajetina i Ministarstva turizma i omladine.
Nada Radovanović iz Modriče dobitnica glavne nagrade
- Sedam noćenja za dve osobe u Turističko – rekreativnom kompleksu „Zlatibor“ – Vladan Damjanović, Beograd
- Sedam noćenja za dve osobe u Konačištu Turističke organizacije „Zlatibor“ – Maja Bogdanović, Vranjska Banja
- Vikend za dve osobe u hotelu “BOR Hotel by Karisma” – Radovan Cicmil
- Automobil marke “Opel Corsa” – Nada Radovanović, Modriča (BiH)
Dobitnici ostalih nagrada:
- Vaučer pet noćenja u Konačištu Turističke organizacije „Zlatibor“ – Živojin Radivojević, Kruševac
- Vikend u Turističko-rekreativnom kompleksu „Zlatibor“ – Slavka Jolić, Šabac
- Vaučer za smeštaj u hotelu „Agape“ – Biljana Robal, Opovo
- Vaučer za spa centar u hotelu „Agape“ – Dragan Jokić
- Noćenje za dve osobe u karavanima u „El Paso City“ – Dejan Škorić, Zrenjanin
- Vaučer za spa centar u hotelu „Mons“ – Jovana Slijepčević Škorić
- Vaučer za večeru za dvoje u restoranu “Post posti” – Dragana Kaćurić, Beograd
- Paket ulaznica za turističke lokalitete (Stopića pećina, vodopad Gostilje, Gold gondola) – Kristina Arsenijević, Belašica
- Paket ulaznica za tematske parkove (Dino park, Avantura park, El Paso City) – Zorica Jončić, Zaječar
- Dve karte za vožnju Gold gondolom – Jovana Mihajlović
3. septembar
Zlatibor najposećenija domaća destinacija
Prema najnovijim podacima Republičkog zavoda za statistiku, Zlatibor se ističe kao najposećenija destinacija među domaćim turistima u prvih sedam meseci 2024. godine. U periodu od januara do jula, Zlatibor je zabeležio 543.977 noćenja domaćih gostiju, što predstavlja rast od 17 odsto u poređenju sa istim periodom prethodne godine.
Ovi rezultati jasno pokazuju da je Zlatibor i dalje najpopularnija destinacija, zahvaljujući svojoj bogatoj ponudi turističkih atrakcija, kulturnih događaja i smeštajnih kapaciteta.
Pored Zlatibora, omiljene destinacije domaćih turista su i Kopaonik, Vrnjačka Banja, Beograd i Sokobanja. Iako su i ove destinacije ostvarile značajan broj noćenja, Zlatibor se izdvaja kao lider domaćeg turizma Srbije.
Kada je reč o inostranim turistima, Beograd je i dalje najposećeniji (10 odsto više noćenja stranih turista u odnosu na prethodnu godinu). Ovaj podatak potvrđuje da je prestonica Srbije i dalje omiljena destinacija za strane posetioce.
Ipak, Zlatibor je ostvario izvanredan rezultat sa stranim gostima, zabeleživši povećanje broja noćenja za čak 35% u odnosu na prethodnu godinu. Ovaj rast ukazuje na sve veću prepoznatljivost Zlatibora na međunarodnom turističkom tržištu.
Ovo leto na Zlatiboru obeležili su brojni događaji i sadržaji koji su zadovoljili različite interese posetilaca. Program je bio bogat kulturnim i sportskim manifestacijama, od muzičkih sadržaja do tradicionalnih proslava.
Turistička organizacija „Zlatibor“ se posebno istakla u promociji destinacije kroz inovativne proizvode poput Zlatibor City Card-a i atraktivne nagradne igre prilikom koje je izvučen dobitnik automobila Opel Corsa.
Sezona je dodatno obogaćena uspešnim festivalima, uključujući Međunarodni festival sportskog filma, kao i saradnjom sa privrednim delegacijama, što je potvrdilo Zlatibor kao jednu od najpoželjnijih destinacija u Srbiji.
Turistička organizacija Zlatibor nastavlja sa intenzivnim promotivnim aktivnostima i razvojem novih turističkih proizvoda, sadržaja i aktivnosti, kako bi zadržala ovaj pozitivan trend i unapredila turističku ponudu u skladu sa potrebama i očekivanjima posetilaca.
Prirodne lepote Zlatibora, vrhunska ponuda, raznovrsni sadržaji i bogati programi za goste svih uzrasta potvrđuju Zlatibor kao najposećeniju planinu u Srbiji, privlačnu za sve generacije tokom cele godine, navode u informaciji iz TO „Zlataibor“.
Za još korisnih tekstova iz turizma, reportaža, pratite naš sajt!