Lidl nastoji da obezbedi što kvalitetniji život u sredinama u kojima posluje, pa je prepoznavši značaj Centra za majku i dete za grad Užice i Zapadnu Srbiju, kompanija renovirala deo ovog objekta i donirala neophodnu potrošnu robu.

Danas će predstavnici Kompanije Lidl uručiti donacije užičkom Centru za majku i dete. Prisutnima će se obratiti direktor Zdravstvenog centra u Užicu prim. dr Miloš Božović, v.d. direktorka Doma zdravlja dr Danijela Marinković i predstavnik Kompanije Lidl Srbija.

Prodajni lanac Lidl deo je Schwarz grupacije sa sedištem u Neckarsulmu (Nekarsulm), u Nemačkoj. Prva Lidl prodavnica otvorena je 1973. godine u gradu Ludwigshafenu (Ludvigshafen), a krajem 80-ih godina postojalo je više od 460 prodavnica Lidla samo na području tadašnje zapadne Nemačke.

Veliko, novo tržište otvara se 1989. godine padom Berlinskog zida, kada Lidl počinje da se širi i u istočnu Nemačku. Početkom 90-ih godina otvorene su prve prodavnice van granica matičnog tržišta, i to prvo u Francuskoj, a zatim po celoj Evropi.

Lidl u ovom trenutku posluje u 30 zemalja i svakog dana uslužuje oko 10 miliona kupaca.

U Kompaniji Lidl kažu da je njihov osnovni cilj da svojim kupcima ponude proizvode vrhunskog kvaliteta po najpovoljnijoj ceni.

Podsećamo, Kompanija Lidl je otvorila svoje prodajne objekte u više gradova Srbije.

Propratili smo otvaranje Lidlovog objekta u Krčagovu, detaljnije na linku u tekstu „Užicemedia“.

Saopštenje kompanije LIDL

KOMPANIJA LIDL SRBIJA RENOVIRALA DEO CENTRA ZA MAJKU I DETE DOMA ZDRAVLJA

Lidl Srbija renovirao je deo Centra za majku i dete Doma zdravlja Užice i donirao neophodnu potrošnu robu, kako bi građanima Užica i okoline omogućio kvalitetniju uslugu u ovoj ustanovi.

Ove i slične akcije koje Lidl preduzima deo su lokalnih akcija kojima kompanija želi da pozitivno utiče na okruženje u kome posluje.

Svečanom uručenju donacije Centru za majku i dete prisustvovali su, između ostalih,v.d. direktora Doma zdravlja Užice dr Danijela Marinković, generalni direktor Zdravstvenog centra Užice prim. dr Miloš Božović, i predstavnici Lidla Srbija.

„Kao društveno odgovorna kompanija, imamo i odgovornost, ali i čast, da doprinosimo boljitku života pojedinacai zajednice. Iz tog razloga, dajemo svoj doprinos u stvaranju boljih uslova, kako za pacijente, tako i za zaposlene u Centru za majku i dete u Užicu, koji je od velike važnosti za građane čitave Zapadne Srbije. Mame i deca zauzimaju posebno mesto u našem društvu i ponosni smo na to što smo im omogućili kvalitetniji boravak u ovoj ustanovi”, izjavila je Ivana Vukić iż korporativnih komunikacija Lidla Srbija.

Ovom prilikom, v.d.direktora Doma zdravlja dr Danijela Marinković zahvalilase kompaniji Lidl Srbija na uručenoj donaciji koja je, prema njenim rečima, od izuzetnog značaja za pedijatrijsku službu.

Sa današnje konferencije u užičkom Domu zdravlja

Prisutnima se obratio i generalni direktor Zdravstvenog centra Užice prim. dr Miloš Božović iskazavši zadovoljstvo što je kompanija Lidl prepoznala značaj ove ustanove.

Još jednom želim da izrazim veliku zahvalnostkompaniji Lidl što je baš našem Domu zdravlja opredelila ova sredstva i što smo na ovaj način popravili uslove za naše najmlađe pacijente, za decu u školskom dispanzeru. Stojimo na raspolaganju i drugim kompanijama za ovakve tipove donacija i pozivamo ih da slede primer Lidla”,istakao je Božović.

Renovirani deo Centra za majku i dete

Grad Užice našao se među prvim gradovima u kojima je Lidl otvorio svoje prodavnice, kada je u oktobru 2018. godine započeo svoje poslovanje u Srbiji, navedeno je u saopštenju Kompanije Lidl.

O Lidlu

Kompanija Lidl deo je nemačke Švarc grupe (SchwarzGruppe), jednog od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca u Evropi. Posluje u 32 zemlje širom sveta i broji više od 287.000 zaposlenih.

Na osnovu nacionalnih nagrada za najboljeg maloprodavca u više zemalja Evrope, Lidl je nosilac priznanja „Retailer of the Year Europe“ za 2018/2019.

Lidl je u Srbiji svoje prve prodavnice otvorio u oktobru 2018. godine i trenutno ima 29 prodavnica u 22 grada širom zemlje. Imamo dugoročne planove sa ciljem da potrošačima širom Srbije ponudimo jedinstveno iskustvo kupovine i najbolji odnos cene i kvaliteta, po čemu smo prepoznati u svetu.

- Advertisement -