U podnožju Avalskog tornja posetioce su dočekali predstavnici regionalnih turističkih organizacija iz Srbije sa svojom ponudom, a Zlatibor se predstavio u okviru štanda regije Zapadna Srbija.
Budući da je nova sezona na pragu, i obzirom na ublažavanje mera povodom poboljšane epidemiološke situacije, ovo je bila prava prilika da se turisti podsete mesta koja vole, ali i da nauče nešto o destinacijama i iskustvima koje još nisu upoznali.
Medijima se obratila direktorka Turističke organizacije Srbije, Marija Labović i najavila promotivnu kampanju pod istim imenom „Biraj Srbiju“, isstičući da će Turidtička organizacija Srbije (TOS) učiniti sve što je u njihovoj moći da se Srbija kao turistička destinacija oporavi od krize izazvane koronavirusom i početi da postavlja nove rekorde, započete 2019. godine koja je bila rekordna.
Direktorka je izrazila veliku zahvalnost Evropskoj uniji iz čijih se izvora u velikoj meri finansira ova promotivna kampanja. Fokus će biti na aktivnom odmoru, odmoru u prirodi, poseti kulturno istorijskim znamenitostima, bogatoj gastronomskoj ponudi, a biće zastupljena kroz sve vidove komunikacije sa turistima uključujući televizijske reklame, radio, štampane medije, internet portale..
Lider projekta #EUzaTEBE Kulturno nasleđe i turizam Aleksandar Bek osvrnuo se na velike potencijale Srbije kao destinacije i najavio nova ulaganja i projekte koje planiraju u saradnji sa TOS-om.
Izložbu „Biram Srbiju“ zainteresovani mogu posetiti od 15. maja do 15. juna 2021. godine.
Hroniku kovid -19 u Užicu i ostalim opštinama Zlatiborskog okruga možete pogledati u tekstu UžiceMedia.
Hroniku kovid -19 tokom aprila možete pogledati na UžiceMedia.
A aktuelne podatke za Srbiju možete videti na sajtu Ministarstva zdravlja Srbije.