Da li je bezbedna užička Železnička stanica nakon rekonstrukecije, kako za putnike, tako i za zaposlene? Pitaju nadležne iz užičkog Gradskog odbora Stranke slobode i pravde.

U saopštenju prosleđenom medijima Stranka slobode i pravde navodi:

„Betonske nadstrešnice na peronima, su potpuno propale i sa njih se cedi i lije voda preko električnih kablova i samo je pitanje kada će pasti. Klupe ispod nadstrešnice su potpuno mokre i na njih putnici ne mogu ni da sednu.

Ventili na česmama na peronima su zavrnuti, jer bi voda kroz propale cevi plavila kancelarije ispod, na isti način je u kancelarijama izbijala i kanalizacija.

Neki od detalja sa Železničke stanice u Užicu (Foto: SSP Užice)

Kako kažu zaposleni, elektroinstalacije nisu zamenjene, a pošto stanica nije priključena na toplovod i u kancelarijama se koriste TA peći, kllime i grejalice, mreža je preopterećena i u strahu su od požara, a kao zaposleni nemaju nikakvu mogućnost da situaciju promene ili ukažu na probleme jer se „za sve pita uprava u Beogradu“.

Da li je bezbedna železnička?

Drenaža takođe nije urađena pa su zidovi stanice stalno mokri, obrasli mahovinom i propali, a zbog vode i leda, zabranjeno je i kretanje spoljnim stepenicama.

Izvođač radova je bila firma “BMC Konekt“ i kako je navedeno u tadašnim SNS hvalospevima rekonstruisana Železnička stanica je ukras „Infrastrukture železnice Srbije“ i grada Užica“.

Jedino što je od „kozmetičke rekonstrukcije“ vidljivo je ofarbana fasadna cigla, za šta bi pošten moler uzeo ne više od 500 evra sa sve farbom… Tako da i rekontrukcija užičke Železničke stanice može da uđe u anale „Kako je pljačkana Srbija“, navodi u saopštenju Aleksandar Veselinović, predsednik Gradskog odbora SSP Užice.

Pokretne stepenice i radno vreme

Podsećamo Gradski odbor SSP se i ranije oglašavao povodom užičke Železničke stanice. Recimo u maju prošle godine su tražiči da se poprave pokretne sepenice na užičkoj Železničkoj stanici, ali i da ona radi duže, a ne samo do 20.00 časova, što je tada bio slučaj.

Gradski odbor SSP traži popravku pokretnih stepenica, koje odavno ne rade, ali i da stanica radi od 0 do 24 časa, a ne kao sada do 20.00 časova.

Ovako je ranije izgledalo stepenište (Foto: SSP Užice)

„Da bi putnik natovaren koferima došao do peronske platforme i ušao u voz na užičkoj železničkoj stanici treba da pređe prepreke, u vidu tri nivoa stepenica, od ulice do salter sale, pa do prvog nivoa i na kraju do platforme, što je za neke naše sugrađane skoro neizvodljivo jer i bez opterećenja izgubite dah…

Za još informacija iz politikereportažapratite naš sajt i društvene mreže Facebook i Instagram!

- Advertisement -