Crvenom krstu od Lidla – uspešna humanitarna akcija „Mala dela su velika stvar“, u kojoj su donacijama proizvoda u Lidlu potrošači obezbedili oko 25 tona hrane za korisnike usluga Crvenog krsta Srbije, završava se dodatnom pomoći ovoj organizacijiu vrednosti od milion dinara, koju obezbeđuje Lidl Srbija.
Kupovinom profesionalne opreme za podršku narodnih kuhinja u osam opština Srbije, Lidl pomaže obezbeđivanju kuvanog obroka za korisnike Crvenog krsta Srbije.
Kompanija Lidl Srbija je sa ciljem da pruži podršku Programu narodih kuhinja i učini njihovu uslugu boljom, donirala lokalnim organizacijama Crvenog krsta opremu koja im je bila potrebna – električne šporete, industrijske mašine za mlevenje mesa i ljuštenje krompira. Ovom prilikom je osam narodnih kuhinja u opštinama širom Srbije, i to Vladičin Han, Užice, Sjenica, Doljevac, Majdanpek, Lučani, Blace i Smederevska Palanka dobilo bolje uslove za pripremanje toplih obroka za one kojima je to najpotrebnije.
-Naša podrška Programu narodnih kuhinja Crvenog krsta Srbije, koja podrazumeva donaciju robe i opreme za pripremu hrane, znači da će svakoga dana preko 2.500 korisnika u ovih 8 opština imati kvalitetniji obrok. Raduje nas ovaj rezultat i zahvaljujemo se još jednom našim potrošačima što su se odazvali i učinili ovu humanitarnu akciju uspešnom, – istakla je Jasmina Šrndić, Korporativne komunikacije Lidl Srbija.
Humanitarna akcija „Mala dela su velika stvar“
-Po drugi put u poslednje tri godine Crveni krst Srbije u saradnji sa kompanijom Lidl, kroz akciju „Mala dela su velika stvar“, pruža pomoć najugroženijem sugrađanima. Posebnu zahvalnost upućujemo građanima koji su se uključili u akciju kupovinom nekog od preporučenih proizvoda. Na ovaj način smo zajedno olakšali život najranjivijima među nama – porodicama koje često nisu u mogućnosti da podmire osnovne životne potrebe.
Našu zahvalnost, u ime onih kojima je ova pomoć i namenjena, iskazujemo kompaniji Lidlkoja je značajnomnovčanom donacijom obezbedila opremu za osam narodnih kuhinja Crvenog krsta Srbije. Verujemo da će ovaj primer društveno odgovorne kompanije podstaći i druge da na svoj način osmisle slične akcije i time daju doprinos zajednici. Crveni krst Srbije je uvek spreman da se uključi u ovakve akcije“, izjavila je Jelena Radojičić, Stručni saradnik za socijalnu delatnost Crvenog krsta Srbije.
Humanitarnom akcijom „Mala dela su velika stvar“, koja se sprovodi po drugi put, kompanija Lidl Srbija još jednom je podsetila na važnost solidarnosti i brige odrugima. Vođena svojim motom „Za bolje sutra“, ova društveno odgovorna kompanija nastoji da čini pozitivne promene u zajednici u kojoj posluje, te će nastaviti da osluškuje potrebe iste kako bi pomogla onima kojima je pomoć neophodna.
Crvenom krstu od Lidla
O kompaniji
Kompanija Lidl, kao deo nemačke Švarc grupe (Schwarz Gruppe), predstavlja jednog od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca u Nemačkoj i Evropi. Posluje u 32 zemlje širom sveta, sa oko 11.550 prodavnica, kao i više od 200 logističkih centara i skladišta u 31 zemlji sveta.
Lidl je u Srbiji svoje prve prodavnice otvorio u oktobru 2018. godine i trenutno ima 57 prodavnice u 34 grada širom zemlje. Imamo dugoročne planove sa ciljem da potrošačima širom Srbije ponudimo jedinstveno iskustvo kupovine i najbolji odnos cene i kvaliteta, po čemu smo prepoznati u svetu. Na osnovu sertifikovanja od strane Top Employers Institute za najboljeg poslodavca, Lidl je nosilac sertifikata „Top Employer Serbia“ i „Top Employer Europe” za 2021. i 2022. godinu, navedeno je u saopštenju iz LIdla.
Hroniku kovid – 19 tokom marta možete videti na UžiceMedia.
Aktuelne podatke za Srbiju na sajtu Ministarstva zdravlja Srbije.
A najvažnije servisne informacije tokom marta u Užicu možete pogledati OVDE.