„Volim reku, a ti?“ je projekat koji sprovodi Henkelov poslovni sektor Consumer Brands u sklopu kampanje „Promena počinje od nas“, a tokom prethodne četiri sezone prikupljeno je više od 8.5 tona otpada sa različitih lokacija u Srbiji.

Kompanija Henkel Srbija, u saradnji sa Savezom organizacija podvodnih aktivnosti Republike Srbije (SOPAS)u petak organizovala je akciju čišćenja na jezeru Perućac i tom prilikom izvučeno je oko 300 kg otpada.

Akcija čišćenja Perućca još jedna je u nizu koja se sprovodi u okviru Henkelovog projekta „Volim reku, a ti?“, koji se realizujeveć pet godina i ima za cilj očuvanje vodenih površina Srbije.

„Izuzetno smo ponosni na saradnjusa Savezom organizacija podvodnih aktivnosti na projektu ,Volim reku, a ti?’, koji realizujemo, sada već tradicionalno, petu godinu zaredom. Tokom pomenutog perioda ostvarili smo zaista sjajne rezultate, prikupili velike količine otpada iz vodenih površina u našoj zemlji, a samim tim doprineli očuvanju životne sredine i naše planete.

Ujedno, ovim projektom nastojimo da budemo pozitivan primer društveno i ekološki odgovornog poslovanja i želimo da motivišemo sve ljude da budu odgovorni prema prirodi, te da je svi zajedno sačuvamo i za buduće generacije“, istakla je Aleksandra Radovanović, rukovodilac sektora za menadžment kategorija u kompaniji Henkel.

Govoreći o značaju očuvanja prirode, posebno vodenih bogatstava naše zemlje, predsednica Saveza organizacija podvodnih aktivnosti Republike Srbije, Božana Ostojić, istakla je da je saradnja sa kompanijom Henkel urodila sjajnim rezultatima, te da već pet godina kontinuirano rade na podizanju svesti javnosti o veoma važnoj temi.

„Veoma mi je drago, što zajedno sa kompanijom Henkel već pet godina dajemo svoj doprinos u očuvanju naših vodenih bogatstava i čvrsto verujem da ćemo i u godinama pred nama nastaviti u istom smeru. Našim delima želimo da pokažemo da udruženim snagama, ali i delovanjem svakog pojedinca, možemo zaštiti našu planetu i učiniti je lepšim mestom za život svih nas“, izjavila je Ostojić.

Sa akcije u Perućcu

Projekat „Volim reku, a ti?” sprovodi Henkelov poslovni sektor Consumer Brands u sklopu kampanje „Promena počinje od nas“, a tokom prethodne četiri sezone prikupljeno je više od 8.5 tona otpada sa različitih lokacija u Srbiji. Ove godine planirano je ukupno sedam akcija koje za cilj imaju očuvanje prirodnih bogatstava i vodenih površina širom Srbije.

O kompaniji Henkel

Henkel, sa svojim brendovima, inovacijama i tehnologijama, zauzima vodeće pozicije na tržištu širom sveta u industrijskom i potrošačkom sektoru. Poslovni sektor Adhezivi Tehnologije je globalni lider na tržištu lepkova, zaptivača i funkcionalnih premaza.

Sa sektorom Consumer Brands, kompanija drži vodeće pozicije posebno u sektorima pranja veša i održavanja domaćinstva i nege kose na mnogim tržištima i kategorijama širom sveta. Tri najjača brenda kompanije su Loctite, Persil i Schwarzkopf. U fiskalnoj 2023. godini, Henkel je ostvario prodaju od preko 21,5 milijarde evra i prilagođeni operativni profit od oko 2,6 milijarde evra.

Prioritetne akcije Henkel-a su uvrštene u nemački indeks DAX. Održivost ima dugu tradiciju u Henkel-u, a kompanija ima jasnu strategiju održivosti sa specifičnim ciljevima.

Henkel je osnovan 1876. godine i danas zapošljava raznovrsni tim od više od 48.000 ljudi širom sveta – ujedinjen jakom korporativnom kulturom, deljenim vrednostima i zajedničkom svrhom: „Pioneers at heart for the good of generations“, navedeno je u saopštenju Kompanije Henkel.

Foto: Kompanija Henkel

Za još korisnih tekstova iz ekologijereportaža, pratite naš sajt!

- Advertisement -