Uniforme i marketnig sve su bitnije u savremenom poslovnaju. Brending strategije i malih i velikih kompanija sve više se fokusiraju na ovu vezu između imidža koji projektujemo kupcima i uniforme, odnosno radne odeće. Marketinški timovi u svim poslovnim sektorima nastoje da iskoriste benefite radne opreme i pronađu savršen dizajn za uniforme zaposlenih. Koje prednosti donosi brendirana radna odeća poslovanju i da li odelo čini poslovnog čoveka? Pročitajte koliko su važne uniforme i marketnig.
Cilj svakog preduzetnika je da stekne što više klijenata, a ključ uspeha nalazi se u profesionalnom imidžu. Ako izgradite dobar brend sa jakom porukom i učinite sve da vaši zaposleni izgledaju profesionalno – velike su šanse da ćete privući željene kupce.
Poslovne uniforme su savršen način za postizanje profesionalnog izgleda. Uz odgovarajuću korporativnu odeću, odnosno uniforme atraktivnog dizajna sa odštampanim logom firme, radnici ulivaju poverenje klijentima. U susretu sa uniformisanim zaposlenim njihova očekivanja će biti veća. Na taj način se razvijaju i održavaju visoki standardi kupaca vaših proizvoda.
U paru sa profesionalnim izgledom uniforme donose i osećaj da sarađujete sa kompanijom koja ima kredibilitet. Kupci prirodno doživljavaju uniformisane zaposlene kao stručne osobe koje vole svoj posao i kao bolje u pružanju usluga od ležerno obučenih radnika.
Uniforme i marketnig: Izgradnja i promocija brenda
Kada zaposleni nose uniforme sa sa imenom, logotipom i bojama kompanije, ističu se u gomili, i ujedno olakšavaju klijentima se sete vašeg brenda i prepoznaju ga sledeći put. Uniforme po meri kao što su polo majice, prsluci, bluze, radne pantalone pomažu u celokupnom brendiranju preduzeća.
Zaposleni u svakom trenutku izgledaju uglađeno, profesionalno i klijentima je lako da ih uoče. Prema tome, rezultat je razvoj svesti o brendu i veća izloženost kompanije u zajednici. Pored profesionalnosti, ovo je jedna od najvažnijih prednosti uniformi i najvažniji razlog da u firmi koristite radna odela sa štampom za svoje zaposlene.
Prema tome, dobro osmišljene uniforme osoblja jačaju strategiju brenda i vašu poziciju na tržištu.
Reklamna radna odeća kao povoljan vid oglašavanja
Korporativno poslovno odelo je savršena reklama za posao. Dobro dizajnirane radne uniforme koje se nose u javnosti postaju „šetajući bilbordi“, te promovišu proizvode i usluge kompanije „besplatno“.
Imajte na umu vizuelne faktore poput živih boja, dizajna i jedinstvenog logotipa da biste napravili imidž brenda. Ukoliko imate poteškoća da osmislite izgled uniformi, najbolje je da se konsultujete sa ekspertima za marketing.
Uniforme i poboljšanje produktivnosti
Uniformisana poslovna odeća pomaže da se poveća produktivnost zaposlenih. Zbog uniforme većina radnika “profesionalnije razmišlja” i zbog toga ozbiljnije i sa više fokusa pristupa radnim zadacima. “Tajna” se krije u efikasnom psihološkom efektu – zbog brendirane radne odeće zaposleni se oseća kao lice brenda.
Uniforme pružaju izvestan osećaj sigurnosti, a u isto vreme povlače finu liniju između poslovnog kodeksa oblačenja i odeće koja se nosi za ležernije društvene aktivnosti.
Međutim, uvođenje uniformi na radnom mestu ponekad može imati kontraefekat. Ukoliko menadžment firme donese odluku iznenada i ne uključi radnike u izbor stilova, može doći do naglog pada produktivnosti.
Uniforme podstiču jednakost i moral na radnom mestu
Ako uspostavite uniformisani kodeks oblačenja na radnom mestu, stvarate dobru osnovu za profesionalno okruženje i pozitivno utičete na stav zaposlenih. Uniforme čine da se ljudi ponašaju kao tim i dovode do većeg uspeha u poslovanju. Takođe se oslobađaju društvenih barijera promovišući timsko jedinstvo i zdravije odnose, koji opet vode do produktivnijeg rada u kancelariji.
Atraktivne radne uniforme ujedno zaposlenima daju osećaj pripadnosti kompaniji u kojoj rade. Kad se osoblje oseća kao deo tima i ima podršku, to može biti veliki podsticaj za moral. Radna odeća dovodi do jednakosti među kolegama i uopšte jača vezu sa brendom i ciljevima firme. Zaposleni koji rade u skladu sa misijom kompanije pružaju kvalitetniju uslugu i postaju bolji predstavnici i zastupnici poslovanja.
Uniforme štede vreme radnika
U savremenom užurbanom dobu, svako teži ka tome da pronađe pravi način da pojednostavi neke oblasti života. U poslovnoj sferi (i ne samo poslovnoj!) i te kako se može ostvariti ovaj cilj uz pomoć brendirane radne odeće.
Ako primenite kodeks oblačenja ili određenu uniformu u vašoj firmi, možete pomoći ljudima da uštede vreme. Izaberite visokokvalitetne radne pantalone ili majice i prsluke sa logotipom firme i vaši zaposleni neće gubiti vreme na odlučivanje šta će obući svakog jutra. Ujedno, pomislite na značajan broj ljudi koji će sresti na putu do posla tako obučeni. Ušteda vremena za radnike i besplatan marketing za firmu – dobitna kombinacija!
Radna oprema kao pokazatelj brige o radnicima
Na kraju, ne zaboravimo da u mnogim delatnostima radna oprema primarno ima zaštitnu ulogu. Građevinski radnici, majstori, električari, monteri, varioci i mnogi drugi radnici moraju pre svega biti bezbedni da bi profesionalno obavljali svoj posao.
Odgovarajuće radne pantalone, kombinezoni sa potrebnim ojačanjima i dodacima za alat i te kako su neophodni kada želite da povećate stepen sigurnosti izaštite na radu u svojoj firmi. Ako nabavite adekvatnu obuću i odeću za zaposlene, pokazaćete da brinete o svojim radnicima i tako steći veće poverenje klijenata. Brendirajte uniforme, naručite da se izrade u bojama vaše kompanije, sa motom ili natpisom firme i uvek će vas povezivati sa visokim standardima bezbednosti i profesionalnosti.
Reklamna radna oprema je poput najboljeg prodavca kog ćete ikad imati u svom timu. Prema mišljenju mnogih marketara, uniforme će se uvek izdvojiti kao jedna od najboljih i najuspešnijih marketinških strategija.
Prema tome, ako želite da poboljšate svoj imidž, povećate svest o brendu i prodaju, a u isto vreme uštedite na oglašavanju – uniforma je pravi izbor. Kada vaši zaposleni s ponosom i zadovoljstvom nose reklamnu radnu opremu od kvalitetnih materijala, sasvim je izvesno da će efekat biti vidljiv kroz unapređeno korisničko iskustvo i celokupni poslovni uspeh. Uniforme i marketnig, vredi im posvewtiti vreme.
Autorka: Srbijanka Stanković
Hroniku kovid – 19 tokom marta možete pogledati na UžiceMedia.
Aktuelne podatke za Srbiju na sajtu Ministarstva zdravlja Srbije.
Najvažnije servisne informacije u Užicu možete pogledati OVDE.