Konferenciju organizuje agencija „Apriori“ iz Zagreba koja je Zlatibor prepoznala kao idealnu destinaciju za održavanje ovako važnog skupa, a Turistička oranizacija Zlatibor je ove godine u ulozi domaćina i pokrovitelja konferencije.
Konferencija je svečano otvorena predstavljanjem tradicionalnih vrednosti zlatiborskog kraja i nastupom folklornog ansambla, a radni deo konferencije počeo je obraćanjima direktora Turističke organizacije Zlatibor Vladimira Živanovića, generalnog direktora kompanije „Mona“ Ivana Vitorovića i predstavnika agencije „Apriori“ Danijela Koletića.
U pauzama predavanja pi-ar stručnjaka i panel diskusija preko 200 učesnika konferencije imalo je priliku da se upozna sa tradicionalnim specijalitetima ovog kraja na „zlatiborskom stolu“. Pored nezaobilaznih delikatesa: suvomesnatih proizvoda i sira i kajmaka, na „zlatiborskom stolu“ našli su se i ručno tkani odevni predmeti i domaća rakija.
Turistička organizacija Zlatibor priredila je izlet za sve učesnike konferencije. Vožnja „Šarganskom osmicom“, koktel i zvuci trube na mokrogorskoj železničkoj stanici ostavili su najviše utisaka na učesnike prvog dana konferencije.
Pro PR konferencija traje do subote, 14. aprila, a za danas (petak) je predviđena pešačka tura, takođe u organizaciji TO Zlatibor.
Foto: TO Zlatibor