Novi koncept izložbenog prostora je mesto gde posetioci Zlatibora mogu saznati sve o sadržajima i događajima na Gold gondoli. Kao i mesto gde će se razvijati partnerska mreža Members Club.

U skladu sa našom Misijom da budemo pokretači razvoja novog Zlatibora koji pruža nezaboravan doživljaj autentičnog spoja netaknute prirode i gradskih vibracija. Odlučili smo da Gondolu još više približimo turistima.

Turisti koji posete Room mogu osetiti kako je biti deo naše zajednice. I saznati kako da budu deo ekosistema koji pažljivo gradimo, navodi Pres služba Gold gondole.

„Show room će imati dve funkcije. Postaće baza u kojoj će svi gosti Zlatibora moći da se upoznaju sa našim kulturnim, edukativnim, zabavnim i društveno odgovornim aktivnostima. Koje tokom godine kao Gondola sporovodimo, pomerajući upravo te granice koje ruši moderni turista.

Novi koncept izložbenog prostora – gde ćemo pokušati vama da poklonimo nešto više

Showroom će biti i mesto gde ćemo kroz Members Club, zajedno sa našim partnerima, zajednički raditi na brendiranju i unapređenju destinacije Zlatibora. Odakle će da izlaze zanimljive kolaboracije, inicijative, proizvodi. I mesto gde ćemo pokušati mi vama da poklonimo “nešto više”.“, rekla je direktorka JP „Gold gondola ZlatiborBojana Božanić.

Bojana Božanić direktorka

Gondola kroz Members Club, između ostalog, pokreće i projekat edukacije i uvođenja AI i Chat GPT u hotelijerstvu i unapređenju prepoznatljivosti destinacije.

Gondola će u narednom periodu raditi na razvoju aktivnosti koje omogućavaju posetiocima bolje razumevanje i povezanost sa destinacijom. A sastavni deo toga su digitalizacija i politika održivosti.

„Savremeni putnici traže destinacije koje mogu da isprate trendove i ponude nešto više.

Bogatstvo lokalnih tradicija, jedinstven gastronomski doživljaj i prirodne lepote. A to sve objedinjuje Gold gondola kroz svoju ponudu. Pokrenuli smo raznovrsne kreativne projekate u prethodnih nekoliko godina. Za koje sam dobijala pitanja – zašto vi to radite, zašto samo ne vozite putnike?

Zato što se turizam, brže nego bilo koja druga grana privrede, menja i prilagođava promenama uzrokovanim tehnološkim inovacijama i trendovima novih generacija. Turisti sve više traže personalizovana, autentična iskustva, bežeći od standardizovanih turističkih paketa.”, dodaje Božanić.

Vodeći se vizijom da kreiramo nove turističke trendove i postanemo nezaboravno mesto događanja. Otvaranje Show room koncepta je proteklo u tom duhu – u pametnom, futurističkom prostoru proizvedenom u Srbiji, domaćom pameću i znanjem.

Uz podršku naših partnera „VOS MODULAR SYSTEM“ iz Žablja, uživajući u originalnim ukusima Zlatibora „upakovanim“ u Slow Concept lokalnog Chefa.

Na ovaj način Gold gondola daje svoj doprinos razvoju gastroturizma Zlatibora, a podrška razvoju lokalnog preduzetništva će se nastaviti i u budućim aktivnostima.

Za još informacija, tekstova iz turizmareportažapratite naš sajt i društvene mreže Facebook i Instagram!

- Advertisement -