Naslovna Ključne reči MEDIJSKA PISMENOST

Ključna reč: MEDIJSKA PISMENOST

#OkupiHosTim – Projekat učenika iz Bajine Bašte

USAID podržao projekat učenika Gimnazije “Josif Pančić” iz Bajine Bašte za unapređenje digitalne pismenosti u nastavi. Tim je bio sačinjen od pet učenika koji su zahvaljujući mentorstvu profesorke Rade Tadić i timskom radu kreirali projekat, a oni su Ivona Cvetkovski, Luka Jovanović, Dijana Novaković, Lazar Gložanski i Lazar Vukosavljević.

ANKETA UŽICE Koliko se veruje medijima

Anketa je jedan od načina da saznamo kakvo je mišljenje građana, način na koji im se možemo približiti, plasirati u medijima teme koje bi voleli da čitaju, slušaju ili gledaju.A Užičani žele više informacija iz kulture, sporta , manje crne hronike. Žele više uspešnih priča građana iz lokalne zajednice.

PREDRAG RAVA Ima građana koji žele dobar program

Predrag Rava, novinar govori za UžiceMedia o pismenosti u lokalnim medijima, njihovom značaju. "Medijski pismena osoba treba da ima sposobnost da analizira, vrednuje i kreira poruke posredstvom medija. Pre svega, da ima kritičko mišljenje o društvu u kom živi, jer tako će lakše prepoznati i loš medijski program. Nije onda teško odgovoriti kome odgovara medijska nepismenost."

MILJAN PAUNOVIĆ Verujem da će sve doći na svoje mesto

Miljan Paunović, novinar, smatra da dobar portal treba u prvom redu da ima novinare, proverene izvore, sagovornike. "Proteklih godina sam posebno obazriv kada pročitam bilo koju novu vest, jer i sami vidite da na primer uticajni mediji objave da je neko preminuo, a onda se taj čovek javi i kaže da nije."

DRAGANA BJELICA Mediji koji krše pravila se prepoznaju

Dragana Bjelica, novinarka, govori za Užicemedija o pismenost u lokalnim medijima i važnosti opstanka lokalnih medija. Smatra da su profesionalni lokalni mediji danas preko potrebni. "Njihovo postojanje je i mera kvaliteta života ljudi u tim sredinama".

Jovanka Stefanović Stanojević: Manje znaš, manje pitaš

Jovanka Stefanović Stanojevića, novinarka, govori o značaju lokalnih medija, pismenosti, i smatra da je kadrovski dobro popunjena redakcija uslov za profesionalni rad medija, jer "neznanje, neupućenost, nedostatak volje za pripremom teme, kao elementi novinarske nepismenosti, odlična su podloga za kreiranje senzacionalističkih rubrika, koje u velikom broju slučajeva kasnije postaju manir rada jer donose kakvu - takvu, nešto bolju zaradu od uobičajen".

MEDIJSKA PISMENOST Kao temelj intelektualnih sloboda

Medijska pismenost, gde je danas i na kom nivou, šta kažu definicije, a šta stvarnost?A lokalni mediji su u začaranom krugu (ne) profesionalizma.

ZNANJEM DO ISTINE Da li novinar mora da zna sve?

Znanjem do istine, profesionalnošću svakako, ali kako u današnjim uslovima? Gde je sve obezvređeno, gde se o osnovnim stvarima ne vodi računa, gde je samo važno biti najčitaniji, najlajkovaniji, a na koji način, to izgleda više nikoga ne zanima. Novinari su neplaćeni, sve više je neobrazovanih, partijskih poslušnika u redakcijama, a pojam pismenosti i standrada na lestiveici drži sigurno poslednje mesto.

MEDIJSKI SADRŽAJI ZA MLADE Spoj mladosti i iskustva u lokalnim medijima

Šta je to što mlada publika želi da čita, na koji način i kroz koje kanale distribucije je neophodno plasirati informacije namenjene mladima, bile su teme radionice, kojoj su prisustvovali novinari iz više lokalnimh medija Srbije.

„MLADI IZ DRUGAČIJEG UGLA“ Za bolju medijsku i digitalnu pismenost mladih

Projekat grupe ,,Hajde da..." pod nazivom "Mladi iz drugačijeg ugla" ima za cilj da pospeši medijsku i digitalnu pismenost mladih, i unapredi njihovu angažovanost i da omogući da do šire javnosti posredstvom različitih medija dopre ono što mladi žele da kažu i pokažu.
- Advertisement -
2,036FanovaLajkuj
996PratilacaZaprati
19PretplatniciPretplatite se

POPULARNO

NAJNOVIJE