Ovogodišnjem sajmu zemlja partner je Bugarska. Ministar Ljajić je proteklu godinu ocenio kao turistički uspešnu navodeći da je ostvaren devizni priliv od turizma u 2018. od 1,5 milijardi dolara, te da je taj rezulatat ostvaren dve godine ranije nego što je planirano Stategijom razvoja turizma.
– To je i najveća vrednost. Nismo pesimistično prognozirali kada smo radili startegiju. Taj rezultat je postignut time što je turizam prepoznat ne samo kao zabava i rekracija, nego ga države prepoznaju kao idustriju koja doprinosi ekonomskom oporavku zemlje, – rekao je Ljajić, dodajući da dobri rezultati nisu slučajni, a da je Srbija u 2018. godini po prvi put imala izjednačen broj stranih i domaćih turista, a da je Srbija na šestom mestu u Evropi kada je reč o posetama turista.
Nastup turističkih organizacija Zapadne Srbije
Kao i prethodnih godina, Turistička organizacija regije Zapadna Srbija u saradnji sa turističkim organizacijama, članicama regije, predstaviće turističku ponudu Zapadne Srbije na objedinjenom regionalnom štandu u centralnom delu hale 4 Beogradskog sajma.
Zajedno sa turističkim organizacijama koje su do sada nastupale Zlatibor, Užice, Bajina Bašta, Ivanjica, Arilje, Požega, Kosjerić, Zlatar, Prijepolje i Sjenica, ove godine na našem štandu prvi put će učestvovati turističke organizacije Čačka i Dragačeva što je novi kvalitet u ponudi turističke regije Zapadna Srbija.
Pored turističkih organizacija na sajmu će učestvovati i hotelijeri, turističke agencije, udruženja iz oblasti turizma, proizvođači tradicionalnih proizvoda i drugi.
Osvojite besplatan odmor u Budvi
Turistički poslenici su se potrudili da se predstave u najboljem mogućem svetlu, ali su predviđene i nagrade za posetioce. Naime, Turistička organizacija opštine Budve organizuje veliku nagradnu igru za sve posetioce njihovog štanda na beogradskom Sajmu turizma.
Posetioci štanda Turističke organizacije Opštine Budva na 41. Međunarodnom beogradskom sajmu turizma, imaju priliku da zavrte točak sreće i osvoje jednu od brojnih nagrada pripremljenih u saradnji sa budvanskim hotelijerima, ugostiteljima i organizatorima manifestacija. Onima koji budu imali najviše sreće, biće poklonjeno 11 vrednih aranžmana u poznatim i popularnim hotelima na budvanskoj rivijeri: 8 dana za dve osobe u hotelu Park, trodnevni i dvodnevni boravak za dve osobe u hotelima Avala, Majestic, Maestral, Iberostar Bellevue, Aleksandar u Rafailovićima, zatim Adria, Monte Casa, Melia, Admiral i Falkensteiner.
Osim ovih, pripremljene su i brojne druge nagrade. Tako će prvog dana, u okviru njihovog gastro kutka, biti poklonjeno 12 flaša budvanskog domaćeg vina, rakije i maslinovog ulja, knjige „Ukusi Crne Gore“ za ljubitelje autentičnih tradicionalnih recepata, ali i sedam večera u budvanskim restoranima.
Treći dan rezervisan je za budvanske atrakcije i manifestacije, pa će posetioci biti u prilici da osvoje besplatne ulaznice za budvanski akvapark i Sea Dance festival. Točak sreće zavrteće se svakog dana u 13h, 15h i 17h.
Turistička organizacija opštine Budva, nastupom u Beogradu započinje regionalnu promotivnu kampanju. Svoju destinaciju predstavljaju na moderno osmišljenom prostoru koji korespondira sa tradicionalnom primorskom arhitekturom.
Predviđene su tri programske celine: prvog dana akcenat je na domaćim specijalitetima koje su pripremile članice Organizacije žena Budve. Drugog dana pažnja će biti usmerena na specijalne uskršnje i prvomajske aranžmane koje su za sve goste iz Srbije pripremili hotelijeri, dok će treći dan u celosti biti posvećen manifestacijama koje su već godinama simbol Budve.
Jedna od glavnih poruka koju će predstavnici crnogorske metropole turizma poslati sa sajma je da je leto zaista bliže nego što mislite i da je Budva spremna da dočeka sve one koji svoj odmor planiraju da provedu na budvanskoj rivijeri.
41. Međunarodni sajam turizma u Beogradu otvoren je danas, 21. februara i traje do 24. februara 2019. godine pod sloganom „Leto je bliže nego što mislite“.