U okviru svojih promotivnih aktivnosti Turistička organizacija Zlatibor učestvovala je na manifestaciji prodajnog i zabavnog karaktera „Noćni market“ na Palama.
Prostor gradske pijace bio je za ovu priliku moderno uređen, poput mini sajma, sa mnoštvom raznovrsnih izlagača: od turističkih poslenika i prodavaca suvenira do turističkih organizacija.
Ovakvi „Noćni market“ su trend u svetu, a poslednjih godina učestali su i u Srbiji i regionu kao mesta susreta ljudi, dogđaji na kojima se može saznati, kupovati i zabaviti.
Turistička organizacija Zlatibor stavila je akcenat na najavu programa predstojećeg veoma sadržajnog „Zlatiborskog kulturnog leta“ tokom kojeg na Kraljevom trgu nastupaju mnogi poznati izvođači i grupe.
Predstavljena je i letnja turistička ponuda najposećenije planine Srbije. Prisutni su obavešteni o kilometrima dugim pešačkim i biciklističkim stazama Zlatibora, o mnogim kupalištima i vidikovcima, Dino parku i avantura parkovima, poznatim zlatiborskim hotelima među kojima je i novootvoreni „ Grand hotel Tornik“ sa pet zvezdica, o Stopića pećini, Muzeju „Staro selo“, Gostiljskom vodopadu…
Na štandu Zlatibora posetioci su mogli da probaju čuvene zlatiborske suvomesnate specijalitete i domaću rakiju, kao i da dobiju sve neophodne informacije kako bi njihov boravak na Zlatiboru bio što sadržajniji, navodi se u informaciji TO Zlatibor.