Užička Obilaznica pretvorila se od samog početka u Skadar na Bojani, kaže predsednik GrO SSP Užice Aleksandar Veselinović.

Saopštenje prenosimo u celosti:

– Projekat od velikog regionalnog i nacionalnog značaja, izradnja Obilaznice oko Užica, najavljen od strane Vučica 2021. godine. Zatim, obećanja tadašnjeg ministra Momirovića da će biti svečano otvoren u oktobru 2023. godine. U dobro poznatom SNS maniru lažnih obećanja, pretvorio se od samog početka u Skadar na Bojani.

Ugovor o projektovanju i izgradnji vredan 29.8 miliona evra potpisan je sa kineskom kompanijom Power construction corporation of China. A radovi zvanično započinju u novembru 2023. godine.

Dobre dve godine nakon početka radova, koji su u realnosti skoro nevidljivi, zbog nastavka kašnjenja u svim fazama, JP „Putevi Srbije“ raspisali su tender za reviziju projekta državnog puta sa aspekta bezbedonosnih karakteristika puta za projektovanje i izvođenje radova na izgradnji obilaznice oko Užica, što bi ljudi rekli “taman na vreme” jer kako stoji u obrazloženju:

“U prethodnim fazama projektovanja predmetne deonice nije sprovedena procena uticaja puta na bezbednost saobraćaja, niti revizija projekata puta sa aspekta bezbednosnih karakteristika u fazi Idejnog projekta”.

Po zakonu upravljač državnog puta je u obavezi da reviziju sprovede u zakonskim rokovima. Međutim, znajući sve korupcije mehanizme po kojima SNS državni sistem funkcioiše, otvara se više pitanja:

Zašto procena nije urađenja ranije?

Zašto radovi ovoliko kasne i da li je raspisivanje tendera još jedno u nizu “zamazivanja” očiju javnosti da se na izgradnji Obilaznice nešto radi?

I naravno glavno pitanje je pitanje novca jer se i ovaj kao i svi njihovi projekti, finansira iz budžeta i iz novčanika građana Srbije i pretvara se u rupu bez dna, bez vidljivih rezultata“, – naveo je u saopštenju Aleksandar Veselinović iz SSP Užice.

Za još informacija iz politikereportažapratite naš sajt i društvene mreže Facebook i Instagram!

- Advertisement -