Od pre tri godine Turistička organizacija Srbije uz podršku Ministarstva turizma organizuje promotivni turistički karavan Vidi Srbiju – Koje ćeš momente pamtiti ovog leta. Početkom juna u okviru ove manifestacije na Avali i u Vrnjačkoj Banji turističku ponudu za predstojeće leto promovisala je i Turistička organizacije Užice.

Na Avali užički štand posetio je i ministar turizma, trgovine i telekomunikacija Rasim Ljajić kome su predstavljeni planirani projekti ponude Grada Užica, Potpećke pećine, Tare, Mokre Gore i potencijali koje pruža seoski turizam, ističe Danijela Đorđević Arsić, direktorka Turističke organizacije Užice ya naš portal.

Na izuzetno posećenom štandu Turisističke organizacije Užice posetiocima je podeljen promo materijal uz poziv da kada posete ovaj kraj i „Žestival“. Međunarodni festival prirode i tradicije „Žestival“ biće održan 31. avgusta i 1. septembra u Užicu. Ova privredno turistička manifestacija ima za cilj promociju i plasman autentičnih proizvoda i voćnih rakija.

U proteklom periodu Turistička organizacija Užica učestvovala je na niz  promocija turizma grada i okoline u okviru Turističke organizacije regije Zapadna Srbije, od kojih izdvajamo posetu u organizaciji Udruženja Srba „Vuk Karadžić“ iz Trsta. Na uspešnoj prezentaciji bilo je preko stotinu Italijana i nekoliko turističkih agencija iz Trsta.

Veliko interesovanje  izazvala je svaka turistička organizacija koja je članica Turističke organizacije regije Zapadna Srbija predstaviljajući svoje sadržaje i destinacije. Saradnja će i ubuduće biti nastavljena kako bi što veći broj turista posetio ovaj kraj, navela je direktorka Arsić.

– U turističkoj ponudi grada treba insistirati na jednom objedinjenom turističkom proizvodu. Mi moramo da shvatimo da se sve više turista opredeljuje za aktivni odmor u turističkoj ponudi.

Većina turista se ne zadržava više 10 dana na jednoj destinaciji već traže više sadržaja.Važno je da istaknem da je Gradu i Turističkoj organizaciji Užice od izuzetnog značaja da Stari grad stavimo u funkciju i da postane atrakcija odnosno glavni turistički proizvod.

Od velike važnosti je i kanjon reke Đetinje i biciklistička staza koja je proglašena za jednu od najlepših u Evropi. U planu je izrada projekta za sanaciju i adaptaciju Potpećke pećine sa kojim ćemo aplicirati kod Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija. Reč je o kompletnoj zameni elektro instalacija i mobilijara ispred pećine. Potpećka pećina bi trebalo da poprimi jedan drugačiji i atraktivniji izgled ali da se ne naruši njena osnova, kaže direktorka Turističke organizacije Užice.

Značajan segment u okviru promotivnog karavana je i ponuda  seoskog turizma. Kako je dodala Arsić registrovana seoska domaćinstva imaju dobru saradnju sa Turističkom organizacijom. To su domaćinstva u Kačeru, Mokroj Gori, na Tari…. Važno je istaći da ono što ih kvalifikuje kao jedne od najboljih i po čemu su prepoznatljivi pored hrane i ambijenta svakako je i izuzetna ljubaznost domaćina.

Suština je da im se svake godine gosti vraćaju koji su boravili u njihovim domaćinstvima, ali i da im dolaze novi. To je i cilj da se kroz njihovu promociju promoviše i Turistička organizacija Užice.

- Advertisement -