Naslovna Ključne reči MLADI

Ključna reč: MLADI

MEĐUNARODNI DEČIJI FESTIVAL FOLKLORA

Međunarodni dečiji festival folklora, već 13 godina se održava u Užicu, a kreće svečanim defileom užičkim ulicama i nastupom na Trgu partizana. Ova lepa dečja manifestacija traje do 19. avgusta, a ove godine je okupila preko 20 ansambala iz desetak zemalja sveta.

MEĐUNARODNI DAN MLADIH Mislite na mlade!

Međunarodni dan mladih, obeležava se 12. avgusta, a u izveštaju KOMS podatak iz istraživanja da bi se iz zemlje odselilo 50 odsto mladih ljudi, dok 39% mladih ne planira ali ne otpisuje mogućnost odlaska. A na ptianje zašto bi se odselili navode njih 31,7% zbog dostojanstvenijeg života, a 24% zbog višeg standarda.

MERE ZA PODSTICANJE NATALITETA U Užicu

Mere za podsticanje nataliteta su itekako važne, jer iz godine u godinu natalitet opada, a demografska pitanja i politika moraju biti prioritet na listi obaveza kako državnog tako i rukovodstava na nivou lokalnih samouprava.

ROĐENDANSKI POKLON Ideje šta pokloniti dečku

Rođendanski poklon, kako ga odabrati, a mnogi se slažu oko toga da je ženama daleko lakše kupovati poklone nego muškarcima - jednostavno, veći je izbor “krpica”, kozmetike, kao i drugih sitnica i krupnijih stvari kojima možete obradovati ženu.

Reproduktivno zdravlje mladih DA NAS IMA VIŠE

Koliko mladi užičkog kraja znaju o reproduktivnom zdravlju, da li i koliko (ne) brinu o njemu, kako ih bolje zainteresovati i informisati, ali i roditelje, nastavnike. Koliko su upućeni i šta misle o padu natalaiteta u Užicu, koje mere je do sada grad preduzeo da se zaustavi negativna populaciona politika.

KONKURS ZA KUPOVINU SEOSKIH KUĆA Za oživljavanje sela

Upućen poziv mladim ljudima da se prijave na konkukrs za kupovinu seoskih kuća sa okućnicom u čiju realizaciju su uključene i lokalne samouprave. A sa sajta Ministarstva za brigu o selu informacija da otkup seoskih kuća uzima sve više maha, ali i da se u akciju uključuje dijaspora.

MEDIJSKI SADRŽAJI ZA MLADE Spoj mladosti i iskustva u lokalnim medijima

Šta je to što mlada publika želi da čita, na koji način i kroz koje kanale distribucije je neophodno plasirati informacije namenjene mladima, bile su teme radionice, kojoj su prisustvovali novinari iz više lokalnimh medija Srbije.

,,MLADI IZ DRUGAČIJEG UGLA“ O nezaposlenosti, ekologiji, predrasudama…

Mladi iz Užica identifikovali su više problema - nezaposlenost mladih, predrasude stanovništva prema pripadnicima marginalizovanih grupa, nedostatak aktivnosti za mlade u Užicu, zagađenost životne sredine... Probleme su prikazali putem meme plakata i stikera. Ova forma im je omogućila da poruku prenesu kroz ironiju, sarkazam, kao i društvenu i političku kritiku.

RASPISAN KONKURS ZA MLADE GRADA UŽICA

U gradskom budžetu opredeljeno je 1,5 miliona dinara. Najviši iznos sredstava po projektu je 200. 000 a najniži 70.000 dinara.

„MLADI IZ DRUGAČIJEG UGLA“ Za bolju medijsku i digitalnu pismenost mladih

Projekat grupe ,,Hajde da..." pod nazivom "Mladi iz drugačijeg ugla" ima za cilj da pospeši medijsku i digitalnu pismenost mladih, i unapredi njihovu angažovanost i da omogući da do šire javnosti posredstvom različitih medija dopre ono što mladi žele da kažu i pokažu.
- Advertisement -
2,036FanovaLajkuj
996PratilacaZaprati
19PretplatniciPretplatite se

POPULARNO

NAJNOVIJE