Izvođač radova na ovoj deonici Koridora 11 je kineska kompanija Čajna komjunikejšens end konstrakšen kompani (CCCC) koja je već pripremila kamp u blizini Lučana u kome će biti smešteno oko 200 radnika, a radovi bi trebalo da budu završeni za dve i po godine.
Deonica Preljina-Požega biće deo autoputa Beograd-Južni Jadran ukupne dužine 258 kilometara, ali i budućeg autoputa Beograd-Sarajevo, jer je u planu da od Požege bude izgrađeno još oko 60 kilometara do granice sa BiH.
Na ovom delu puta imaće tri tunela, 32 mosta, 11 nadvožnjaka i tri petlje, povezaće Čačak, Lučane i Požegu i dva okruga – Moravički i Zlatiborski.
Kroz Čačak prolazi 15,5 kilometara auto-puta na kome će biti izgrađena dve od tri velike petlje, a kod Čačka će se Moravskim koridorom povezati Koridor 11 i Koridor 10.
Obeležavanju početka radova prisustvovao predsednik Srbije Aleksandar Vučić i najavio da će se pre kraja godine od Beograda do Čačka završenim autoputem stizati za oko sat vremena, a da će već krajem juna Obrenovac i Čačak biti povezani autoputem.
-Otvaramo radove na najtežoj deonici koja će biti jednako teška koliko i Grdelica sa nešto manjim kosinama ali sa više tunela,- rekao je Vučić i dodao da će 12 kilometara tunelskih cevi biti postavljeno na deonici od oko 31 kilometra.
Alekandar Vučić je istakao da bolji putevi i kvalitenija infrastruktura doprinose boljoj poslovnoj klimi i privlačenju investitora u taj deo Srbije, ali i najavio da će uskoro za saobraćaj biti otvoren civilno-vojni aeorodrom Lađevci kod Kraljeva.