Koji brendovi su najbolji? Globalno tržište kućnih aparata, a posebno veš mašina, predvode multinacionalne kompanije koje konstantno inoviraju svoje proizvode.
Njihovi modeli se prodaju na svim kontinentima. Dok se lokalni servisi prilagođavaju potrebama krajnjih korisnika. Iako svaka regija ima svoje favorite, nekoliko brendova dominira gotovo univerzalno.
Koji brendovi su najbolji LG – Tehnološki lider u inovacijama
Južnokorejski gigant LG Electronics jedan je od globalnih lidera u proizvodnji veš mašina. Poznat po tome što uvodi inovacije koje transformišu način na koji peremo odeću. Njihove veš mašine kombinuju napredne funkcije poput parnog pranja, veštačke inteligencije i direktnog pogona, čime se smanjuju buka i vibracije, a produžava životni vek uređaja.
Pored tehničke nadmoćnosti, LG ulaže i u estetski dizajn, intuitivne kontrole i kompatibilnost sa pametnim kućnim sistemima. Brend se pozicionirao kao prvi izbor u premium segmentu. Dok njegovi modeli obuhvataju sve potrebe, od manjih mašina za stanove do velikih kapaciteta za porodice. LG-jev globalni servisni sistem obuhvata desetine zemalja i omogućava brzu dijagnostiku i popravku, što dodatno povećava korisničko poverenje.
Koji brendovi su najbolji Whirlpool – Snaga američke pouzdanosti
Whirlpool Corporation iz Sjedinjenih Američkih Država je jedan od najstarijih i najpouzdanijih proizvođača bele tehnike, uključujući veš mašine. Osnovan još 1911. godine, Whirlpool danas poseduje višebrendova pod svojim okriljem, kao što su Maytag, Amana i KitchenAid.
Njihove veš mašine su poznate po izdržljivosti, snažnim motorima i jednostavnoj upotrebi. Fokus je na funkcionalnosti i dugotrajnosti, pa se Whirlpool često bira u komercijalnim i velikim domaćinstvima. Proizvodi su posebno popularni u Severnoj Americi, ali i u Evropi, Latinskoj Americi i Aziji.
Servisna mreža Whirlpoola je globalna i reputacija im počiva upravo na brzom odgovoru u slučaju problema. Rezervni delovi su lako dostupni, što dodatno olakšava održavanje čak i starijih modela.
Bosch – Nemački kvalitet i preciznost
Bosch, kao deo BSH grupacije (Bosch und Siemens Hausgeräte), predstavlja nemačku inženjersku preciznost u najboljem svetlu. Njihove veš mašine su poznate po energetskoj efikasnosti, tišini u radu i vrhunskim rezultatima pranja. Bosch je često prvi izbor među potrošačima koji traže dugotrajan uređaj sa visokim standardima kontrole kvaliteta.
Modeli su opremljeni funkcijama poput ActiveWater tehnologije za optimizaciju potrošnje vode, EcoSilence Drive motora i raznih senzorskih sistema koji detektuju težinu punjenja i vrstu tkanine. Bosch se posebno ističe u Evropi, ali je prisutan i na tržištima Azije, Australije i Severne Amerike.
Zahvaljujući preciznoj dokumentaciji i jasno definisanim servisnim procedurama, Boschovi uređaji imaju visoku stopu popravljivosti. Njihova servisna mreža u Srbiji i šire funkcioniše po standardima koji garantuju brzinu i pouzdanost intervencije.
Samsung – Inteligentne funkcije i elegantan dizajn
Samsung je još jedan veliki proizvođač iz Južne Koreje. Koji je uveo potpuno novu dimenziju u svet veš mašina, a to je integracija pametnih funkcija i povezivost sa mobilnim aplikacijama. Njihove mašine imaju opcije kao što su AddWash (dodatak odeće tokom ciklusa). Kao i EcoBubble tehnologiju za efikasno pranje na nižim temperaturama i automatsko doziranje deterdženta.
Brend se obraća mlađoj generaciji potrošača koji očekuju visoku funkcionalnost, minimalistički dizajn i digitalno upravljanje. Samsung stalno testira nove forme i opcije, te su njegovi modeli često među najprodavanijima na online tržištima.
Iako je servisni lanac za elektroniku kod Samsunga odavno razvijen, oni su poslednjih godina investirali i u jačanje postprodajne podrške za uređaje bele tehnike. To znači da je sve lakše pronaći ovlašćene servisere i u regionima gde do pre nekoliko godina to nije bio slučaj.
Koji brendovi su najbolji Haier – Kineski izazivač globalnog tržišta
Kineski proizvođač Haier, koji je u poslednjih deset godina doživeo ekspanziju. Sve više prepoznaje potrebu globalnog tržišta za kvalitetnim, ali cenovno pristupačnim uređajima. U vlasništvu ove kompanije su i brendovi kao što su GE Appliances (SAD) i Candy (Italija), čime je Haier proširio svoju prisutnost na svim kontinentima.
Njihove veš mašine su često orijentisane ka funkcionalnosti, sa modernim dizajnom i naprednim karakteristikama u srednjem cenovnom rangu. Haier je uspeo da zadobije poverenje kako pojedinačnih korisnika, tako i većih distributera, zahvaljujući fleksibilnosti u ponudi i dobroj logističkoj podršci. Iako servisna mreža još uvek nije jednako snažna kao kod LG-a ili Whirlpoola, Haier ubrzano radi na njenoj optimizaciji i standardizaciji.
Brendovi i lokalni servisi – ključ za dugovečnost
Bez obzira na to za koji se brend odlučite, jedno ostaje sigurno: kvalitet servisa i dostupnost rezervnih delova igraju presudnu ulogu u dugotrajnosti uređaja. Kupovina veš mašine je investicija koja treba da traje najmanje deset godina. A to je moguće samo ako su dostupni pouzdani servisni centri.
U Srbiji, mnogi ovlašćeni servisi pokrivaju više brendova. Ali razlike u brzini intervencije, znanju majstora i dostupnosti delova i dalje prave veliku razliku u korisničkom iskustvu. Prilikom odabira uređaja, pored tehničkih karakteristika, preporučuje se da proverite i mrežu ovlašćenih servisera u vašem gradu.
Jednostavno pretražite na internetu servis veš mašina Beograd, Užice, Novi Sad, odnosno mesto u kom stanujete i pogledajte recenzije ranijih korisnika. Uštedećete dragoceno vreme i novac ako se ispostavi da vam je dostupan stručan majstor za model mašine koju kupujete.
Pozicija na tržištu se ne gradi samo proizvodom
Brendovi koji su danas lideri u proizvodnji veš mašina nisu do tog statusa stigli samo zahvaljujući inovacijama, već i strateškim pristupom korisnicima, servisnoj podršci i snažnoj online prisutnosti. U digitalnom dobu, reputacija se ne gradi samo u prodajnim salonima već i kroz kvalitet sadržaja, linkove koji vode ka vama i iskustva korisnika koja su vidljiva na mreži.
Isto kao što uređaj mora da bude pouzdan, tako i online sadržaj koji ga promoviše mora da bude informativan, dosledan i podržan relevantnim linkovima. Kada se tehnička izvrsnost spoji sa pametnim link buildingom i dobrom servisnom mrežom, brend stvara krug poverenja koji osigurava njegovu poziciju na tržištu, kako u offline, tako i u online sferi.
Autorka teksta: Srbijanka Stanković
Foto u tekstu: Pixabay
Za još informacija, reportaža, pratite naš sajt i društvene mreže Facebook i Instagram!




















































