Turistička organizacija regija Zapadna Srbija u saradnji sa specijalizovanom agencijom Tourism Management and Consulting od juna do decembra prošle godine realizovala je kampanju „Moja Zapadna Srbija“ na društvenim mrežama. Tokom kampanje, kako obaveštavaju iz TO regija Zapadna Srbija, pristiglo je više od 8.000 fotografija i kratkih snimaka atrakcija, trenutaka i doživljaja turista iz prvog lica u Zapadnoj Srbiji, što kampanju čini više nego uspešnom. Procenjuje se da su fotografije Zapadne Srbije u ovoj kampanji imale auditorijum od preko 2.300.000 ljudi. Kampanja se odlično odrazila na popularizaciju turističke regije Zapadna Srbija, što pokazuju i statistički podaci sa društvenih mreža: Instagram nalog regije povećao broj pratilaca za 668.53 posto, broj fanova Facebook stranice povećan za 24.37, a organski doseg objava na Facebook stranici povećan za 222.52 posto. S obzirom da je kampanja povećala interesovanje turista za turističku regiju Zapadna Srbija, iz TO regija Zapadna Srbija nagoveštavaju da će kampanja „Moja Zapadna Srbija“, verovatno biti nastavljena i ove godine.
U kampanji su učestvovale i lokalne Turističke organizacije, hotelijeri, seoska domaćinstva i izdavaoci privatnog smeštaja.
Za najlepše fotografije dodeljeno je ukupno šest mesečnih i 24 nedeljne nagrade, a u glasanju za najlepše, učestvovali su turistički radnici Zapadne Srbije ali i sami turisti na Facebook stranici. Za potrebe promocije kampanje kreiran je i promo spot.