Ubuduće građani svoje probleme i zahteve, koji su u vezi sa užičkim javnim sektorom, mogu prijavljivati tokom 24 sata 365 dana u godini, a u roku od 48 sati dobijati odgovor na postavljeno pitanje.

Pitanja se mogu postavljati na šest različitih načina:

popunjavanjem formulara na zvaničnoj prezentaciji grada Užica www.uzice.rs, slanjem SMS-a na 065/933-48-48, pozivom na broj 031/592-448, slanjem elektronske pošte na sistem48@uzice.rs, zatim preko besplatne android aplikacije play prodavnica/moj grad/užice. Ostavljena je i mogućnost da građani dolaskom lično u Gradsku upravu, u kancelariju broj 18A prijave svoj problem.

Govoreći o Sistemu 48, gradonačelnik Tihomir Petković je informacioni sistem ocenio kao najbolji način koji će ostvariti kvalitetniju komunikaciju između građana Grada Užica i javnog sektora:

– Sistem će omogućiti da najveći deo svakodnevnih problema građana, posebno onih komunalnih, rešavamo na najbrži mogući način. Ovo je jedinstvena prilika koja donosi benefite za sve učesnike, naročito građane, koji će sada imati samo jednu adresu na kojoj će se obraćati za rešavanje svog problema. Pozivam građane da zajedničkim snagama podignemo kvalitet usluga u užičkom javnom sektoru, jer smo poslednjih godina uspeli da finansijski stabilizujemo poslovanje gradskih preduzeća i skoro sva sada posluju pozitivno, sa cenama svojih usluga koje su ispod republičkog proseka. Sada želimo da na viši nivo podignemo kvalitet usluga i to na način koji će omogućiti da bolje čujemo građane i da konkretno i brzo odgovorima na njihove zahteve. Sistem 48 je nešto što uvodimo sa tom željom i namerom.

Nemanja Nešić, Branislav Mitrović i Tihomir Petković

Branislav Mitrović je naveo da su u 21. veku, veku četvrte industrijske revolucije, sve pore društva prožete informacionim tehnologijama i da grad Užice uspešno drži korak u ovoj oblasti:

– Digitalizacija je nešto što ne može da mimoiđe ni lokalne samouprave, ni Skupštinu, i upravo u poslednje vreme, grad Užice je napravio veliki iskorak u oblasti digitalizacije svog rada. A taj rad i rezultati primećeni su i pozitivno ocenjeni od strane relevantnih institucija sa republičkog, evropskog i svetskog nivoa. U narednom periodu imaćemo pomoć od UNDP-a, tako da će sve ono što smo do sada uradili biti nadograđeno njihovom podrškom.“ – rekao je Mitrović i podsetio da je Užice retka, ako ne i jedina lokalna samouprava u Srbiji koja celokupni materijal u elektronskoj formi dostavlja odbornicima, većnicima i javnom sektoru: „Uštede su ogromne i efikasnost je velika. Od prošle godine, naši privrednici imaju mogućnost da u elektronskom registru pronađu odluke koje su im potrebne za svakodnevni rad. Uvođenjem Sistema 48, nastavljamo ovu uspešnu priču o uvođenju digitalizacije u rad.

Na predstavljanju Sistema, svoja pitanja uputili su gradonačelnik, njegov zamenik i predsednik Skupštine i to na tri različita načina, SMS porukom, slanjem elektronske pošte i preko android aplikacije.

Sistem 48 – Prijava probelma.

- Advertisement -